* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
maitomiäs kirjoitti:laitan muisti-tikkuun, jonka työnnän mp3-radiolähettimeen, joka lähettää musiikin mun radiooni mun ladassa.lähetin toimii tupakinsytkärin reiässä.
Mikä kumman vehje tuollainen mp3-radiolähetin on? Mistä saa ja mitä maksaa? En ole koskaan moisesta kuullutkaan. Kiinnostaa kun mp3-soitinta en halua autoon ostaa varkaiden iloksi, vanha kasetti/radio-soitin ei niille kelpaa.
Niin ja taustalla soi Tomita - The Harp Being Played By The Ancient People And The Venus And Her Space Children Singing The Song Of The Future (onpas pitkä biisin nimi!)
en mää vaan tiiärä. mä vaan ostin sen kirppikseltä tossa yks päivä vuos sitte vantaalla.
Tahtoo tollasen! Eikä toi hintakaan olisi paha, ei vaan taida kukaan/mikään Suomessa myydä. Lähelle menee http://www.jammaa.com/3105.php mutta hintaa kolminkertaisesti eikä lähetin toimi...