Vaihe 1: Nappikseen laitettiin tavallinen 1700i moottori ja se katsastetaan.
Vaihe 2: Auto takaisin telakalle ja enemmän muutoksia, kuten myös moottorin kunnostus ja viritys.
Vaihe 3: Ruiskun muutos, tavallisen boksin tilalle Megasquirt joka ohjaa hayabusasta otettuja läppärunkoja sekä ladan omaa suorasytytystä.
Tällä hetkellä ollaan vaiheen 1. lopussa, eli katsastusta vaille valmiina siirtymään sauraavaan vaiheeseen. Pieniä kosmeettisia ehostuksia pitää vielä tehdä jotta konttorille uskaltaa mennä, mutta huomisen aikana nekin olisi tarkoitus hoitaa ja siten päästä torstaina leimalle.

Sieltähän se ruiskupata lähti irti, sopivan tarkka peli tuollainen trukki vaikka nostossa ei olekaan yhtään tuntumaa.


5v laatikko sai liuotinpesun ja puhdistuikin mukavasti.

Ensin laatikko paikoilleen niin ei tarvitse purkaa kardaanin takapäätä eikä kannatinlaakeria.

Johtosarja sai siistin läpiviennin, vieressä näkyy vielä vanha savukoneen ja sisätilan lisävirran läpivienti. Samalla vasaroitiin startin ja kytkinkopan yläreunan kohdalta korin peltikaulus kasaan jotta sinne pääsee paremmin käsiksi.


Uusi kytkinpaketti paikoilleen niin rupeaa voima siirtymään paremmin tiehän asti. Hieno keskitystyökalukin piti sorvata homman helpottamiseksi.

Ja seuraavaksi kone paikoilleen, vakio imusarjan nostokorvasta ja puolasatsin levyn yläreunaan ruuvatusta korvakkeesta sai pienellä liinalla hyvän otteen, köysi vielä koneen takaosan alitse niin kallistuskulmakin on helppo säätää trukin puomia kääntämällä. Tässä hyvä käyttövinkki eurolavoille, todella hyvä koneteline syntyy kuvan osoittamalla tavalla.