Samaraa ostamassa

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Toveri kirjoitti:
Ostin viime lokakuussa tonnilla omani. -96-mallinen 1500i 5-ov ja ajettu tuolloin 85 tkm.
Mullekkin kelpais :-)

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Minä ostin vuosi sitten samanlaisen tonnilla, paitsi kolmiovisen ja ajettu oli 88 tkm. Tyytyväinen olen ollut.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

Ei niin huonoa Samaraa varmaan olekaan, ettei se olisi hintansa väärti. Aivan omassa luokassaan, kun puhutaan hinta/auto suhteesta. :wink:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
4d sedan

Viesti Kirjoittaja 4d sedan »

Ostin 2-viikkoa sitten 5D 1500i Samaran vm. 1996. Autolla on ajettu 63000 km ja tonni siitä piti maksaa.
Olen ainakin itse vahvasti siinä uskossa, ettei ollut huono kauppa.
ladamaster
Viestit: 1384
Liittynyt: 23.9.2003 20:41
Paikkakunta: Tervakoski / Janakkala

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

,_,/ukka kirjoitti:
BA3 kirjoitti:
,_,/ukka kirjoitti: Joo, jos kolmiovinen kelpaa. Homma muuttuu hankalemmaksi jos haluaa 4 tai 5 ovisen. Tokihan näitäkin aina joku yksilö jossakin päin suomea on, mutta valinnan varaa ei oo :-(

,_,/ukka
Euro Samarat lienevät kuitenkin kaikki "5" ovisia... En ainakaan ole muita nähnyt :?
mutta niitä ei sitte tonnilla saa :-)

,_,/ukka
Markkinahinta -98 eurosamarasta ei paljoa 1000 eurosta häpeä.
Mikäli pitäisi valita eurosamara tai "aito", niin ota euro.
+ paremmat penkit kuin alkuperäiset
+ hiljaisempi
+ parempi maalaus
+ sähköjärjestelmään on lisätty maadoituksia alkuperäiseen verrattuna
+ airbag taitaa olla melkein kaikissa eurosamaroissa

Ulkonäkö onkin sitten makukysymys; ei eurosamara niin mahdottoman silmiähivelevän kaunis ole.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10250
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

,_,/ukka kirjoitti:
Toveri kirjoitti:
Ostin viime lokakuussa tonnilla omani. -96-mallinen 1500i 5-ov ja ajettu tuolloin 85 tkm.
Mullekkin kelpais :-)

,_,/ukka
osta multa, ite ostin marraskuussa -95 mallisen 1500i 5-ov ja ajettu tuolloin 85 tkm, hintaa 650 euroa, ei mitään varsinaista vikaa ole ollut tähän mennessä, nyt autolla ajettu 95 tkm
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Lada-Jussi kirjoitti:
,_,/ukka kirjoitti:
Toveri kirjoitti:
Ostin viime lokakuussa tonnilla omani. -96-mallinen 1500i 5-ov ja ajettu tuolloin 85 tkm.
Mullekkin kelpais :-)

,_,/ukka
osta multa, ite ostin marraskuussa -95 mallisen 1500i 5-ov ja ajettu tuolloin 85 tkm, hintaa 650 euroa, ei mitään varsinaista vikaa ole ollut tähän mennessä, nyt autolla ajettu 95 tkm
On vähän kaukana, tai oikeastaan aika paljonkin kaukana :-)

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

ladamaster kirjoitti:
Markkinahinta -98 eurosamarasta ei paljoa 1000 eurosta häpeä.
Etelässä on eri hinnat :-( Täällä tämänhetkinen tarjonta 150km:n säteellä:
-5 ovinen I-samara(voi olla myös kaasari) vm.95 100tkm hp. 1500E
-kolme kolmiovista, vm2000 kahdella ajettu n. 40tkm, yhdellä 112tkm, kaikilla hp. 2900E
-Eurosamara vm.98 ajettu94tkm. hp.2900E
-3 ovinen vm.2002, ajettu 16tkm, hp.4000E
Tuon ensimmäisen vois käydä tsekkaan joskus ku on tuollapäin(oulussa) ajoa...

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
BA3
Viestit: 840
Liittynyt: 5.11.2004 20:39
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

...Välimatkat on Suomessa kuitenkin loppupeleissä aika lyhyitä... Jos jotain tosiaan haluaa ostaa :o
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

BA3 kirjoitti:...Välimatkat on Suomessa kuitenkin loppupeleissä aika lyhyitä... Jos jotain tosiaan haluaa ostaa :o
Tuokin riippuu laskentatavasta. Jos minä ja kyytikaveri teemme välimatkojen ajamiseen menevän ajan ylitöitä ja lisään vielä polttoaine yms. kulut niin eipä kannata lähteä ajeleen :-)

,_,/ukka
Autoton on huoleton
ladamaster
Viestit: 1384
Liittynyt: 23.9.2003 20:41
Paikkakunta: Tervakoski / Janakkala

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

,_,/ukka kirjoitti:
ladamaster kirjoitti:
Markkinahinta -98 eurosamarasta ei paljoa 1000 eurosta häpeä.
Etelässä on eri hinnat :-( Täällä tämänhetkinen tarjonta 150km:n säteellä:
-5 ovinen I-samara(voi olla myös kaasari) vm.95 100tkm hp. 1500E
-kolme kolmiovista, vm2000 kahdella ajettu n. 40tkm, yhdellä 112tkm, kaikilla hp. 2900E
-Eurosamara vm.98 ajettu94tkm. hp.2900E
-3 ovinen vm.2002, ajettu 16tkm, hp.4000E
Tuon ensimmäisen vois käydä tsekkaan joskus ku on tuollapäin(oulussa) ajoa...

,_,/ukka
Onpas hintaa Eurolla; maksoin kolme vuotta sitten -98 17 tkm ajetusta vain 100 euroa enemmän.
rotsi4

Samara

Viesti Kirjoittaja rotsi4 »

Porukat ostivat 1.5i 5ov. vm.2000 33tkm ajetun Samaran Tampereen Deltasta hintaan 3700e. Joskus tuolla on ilmeisesti ajettu nokkakolari, oli sen verran jälkiä. En ehkä halvaksi sanoisi, mutta aikahan sen näyttää minkä verran maksaa.
Keltaisessa pörssissä nuita irtoaa melkein kahta tonnia halvemalla.
HRT

Viesti Kirjoittaja HRT »

Onpas kirvoittanu vastauksia... hyvä niin. Kiitokset.
KFY-993

Viesti Kirjoittaja KFY-993 »

Axtec-mallia vierastetaan, mutta ainakin toistaiseksi omani on pelittänyt kyllä ihan niin kuin pitääkin, eikä kertaakaan ole ollut päästöjen takia vielä ongelmia. 231 000 km ja säännöllisesti vain merkkiliikkeessä huollettuna ainoa häiriö oli rikastimessa muutama vuosi sitten, kun se ei mennyt kylmänä päälle. Tähän auttoi vivuston voitelu ja siinä kaikki. Isävainaalla oli takavetoisen kanssa ongelmia jo alle 100 000 km ajettuna, piti vaihtaa katalysaattori, kaasutin jne. Oikeastaan ainoa ärsyttävä seikka tuossa Samarassa on varsinkin kesällä esiintyvä voimakas nykiminen, jos auto on vähän aikaa ollut parkissa. Muutama sata metriä mennään silloin melkoisesti nykien, mutta kyllä se siitä sitten asettuu.
Vastaa Viestiin