Joo eipä mullakaan leimalla kattonu oikein muuta ku jarrut ja valot kunnolla, rengasrautaan ei ees koskettu ja muutenkin se pohjan ja akseleitten tarkastus oli sellanen nopee kurkkaus.
Laakereita ja niveliä ei sen koommin tarkastettu kun katsuri totes että on sen verta korkee ettei sen tunkki riitä nostaan sitä keulaa ilmaan. Tosin näkeehän sen yleisilmeestä ja auton käyttötarkotuksesta että kyllä sen palikat on kokolailla kunnossa.
Ei se suojakumin vaihto Nivassa oo mikään paha homma, perustyökalut ja ruustukki kun löytyy niin homma on oikeestaan aika helppo, oli sitten ulompi tai sisempi kumi kyseessä.
Konelan vaihtoaika tais olla pöyristyttävä 6 tuntia Nivan kumin vaihdolle, en kyllä ymmärrä kuinka paljon ne sieltä keulasta tavaraa purkaa kun siinä niin kauan on aikaa annettu, siinä ajassa kun melkein purkaa koko tekniikan pois
Ja taas kerran jos kumia lähet vaihtaan ni älä suotta osta Moponetista, myyvät väärän kokoista, ilmeisesti Samaran kumia, se on liian tiukka sinne eli lipsuu pois paikoiltaan eikä niissä oo oksasuojaa niinku orkkiksissa!