Kaasarin vaihto ongelmia!!
Kaasarin vaihto ongelmia!!
Juuh.. Elikkä mulla ois 2105 1.5 kat lada jossa axtec ja olen ottanut Kat.in pois ja nyt ois paskan axtecin poisto..
Tilalle olen laittamassa tuollaista 1200 L -87 ladan kaasaria(mikä sit lieneekään??), mut huomasin että tossa axtecissa on paljon enemmän alipaineletkuja ja en tiedä niille paikkoja tai mitä tehdä, koska en ole mikään pro!!
Onko kokemuksia samanlaisesta kaasarin vaihdosta? ja kaasuvivusto on niissä kaasareissa muuten eripaikoissa!
Mitä mä teen?? Mitä teen AFR boksille ja sen piuhoille?? Mä en osaa...
Auttakaa...
Tilalle olen laittamassa tuollaista 1200 L -87 ladan kaasaria(mikä sit lieneekään??), mut huomasin että tossa axtecissa on paljon enemmän alipaineletkuja ja en tiedä niille paikkoja tai mitä tehdä, koska en ole mikään pro!!
Onko kokemuksia samanlaisesta kaasarin vaihdosta? ja kaasuvivusto on niissä kaasareissa muuten eripaikoissa!
Mitä mä teen?? Mitä teen AFR boksille ja sen piuhoille?? Mä en osaa...
Auttakaa...
Itse olen ajatellut hankkia venäjältä Kaasarin ja sitten tehdä putkenpätkän katin paikalle. Sitten taas katsastukseen kaasarin vaihto ja katti paikoilleen. Hommaan kuluu kaiketikkin eka kerralla noin päivä. Myöhemmin homma menee läpi noin 3 tunnissa kun on valmiit liitäntä sydeemit ennakkoon tehtynä.
Jos vaikka kesällä kun on lämmintä tuolla "tiaisen tallissa".
Jos vaikka kesällä kun on lämmintä tuolla "tiaisen tallissa".
Lada rules
- Lada-Jussi
hmm
2105-1107010 kaasuttimeen joka on -87 1200 ällässä pitää vetästä imusarjalta alipaine alempaan reikään kaasarin kyljessä ylemmästä reijästä pitää mennä letku virranjakajan alipainesäätimelle. kaikki muut letkut voikin unohtaa, kun vaan kattoo ettei yhtään alipaine reikää jää mihinkään avoimeksi (esim. imusarjaan, ku en muista paljon niitä siellä oli yhteensä).

Joo kiitos avusta, en kyllä ole vielä testannu..
Mut entäs ne AFR boksin piuhat??
Vaikuttaako ne mihinkään, esim. sytytykseen tai jotain?
Ja mites se kaasuvivuston kiinnitys systeemi on kiinni siinä 1200:sen koneessa?
Ja mites jotkut lämmitys neste letkut vai mitä ne on??
Ja sit se yks musta "tärkeän näköinen letku" joka tulee axtecin takavasemmalle, oikealta puolelta autoa katsottuna?
Mut entäs ne AFR boksin piuhat??
Vaikuttaako ne mihinkään, esim. sytytykseen tai jotain?
Ja mites se kaasuvivuston kiinnitys systeemi on kiinni siinä 1200:sen koneessa?
Ja mites jotkut lämmitys neste letkut vai mitä ne on??
Ja sit se yks musta "tärkeän näköinen letku" joka tulee axtecin takavasemmalle, oikealta puolelta autoa katsottuna?