Kaasarin vaihto ongelmia!!

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
viisyliysi

Kaasarin vaihto ongelmia!!

Viesti Kirjoittaja viisyliysi »

Juuh.. Elikkä mulla ois 2105 1.5 kat lada jossa axtec ja olen ottanut Kat.in pois ja nyt ois paskan axtecin poisto..

Tilalle olen laittamassa tuollaista 1200 L -87 ladan kaasaria(mikä sit lieneekään??), mut huomasin että tossa axtecissa on paljon enemmän alipaineletkuja ja en tiedä niille paikkoja tai mitä tehdä, koska en ole mikään pro!!

Onko kokemuksia samanlaisesta kaasarin vaihdosta? ja kaasuvivusto on niissä kaasareissa muuten eripaikoissa!

Mitä mä teen?? Mitä teen AFR boksille ja sen piuhoille?? Mä en osaa...

Auttakaa...
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Laita ihan kiltisti siihen axtekki ja katti vaan takas. Ei tosta mitään tuu :wink: .
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Itse olen ajatellut hankkia venäjältä Kaasarin ja sitten tehdä putkenpätkän katin paikalle. Sitten taas katsastukseen kaasarin vaihto ja katti paikoilleen. Hommaan kuluu kaiketikkin eka kerralla noin päivä. Myöhemmin homma menee läpi noin 3 tunnissa kun on valmiit liitäntä sydeemit ennakkoon tehtynä.

Jos vaikka kesällä kun on lämmintä tuolla "tiaisen tallissa".
Lada rules
Lada-Jussi

hmm

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

2105-1107010 kaasuttimeen joka on -87 1200 ällässä pitää vetästä imusarjalta alipaine alempaan reikään kaasarin kyljessä ylemmästä reijästä pitää mennä letku virranjakajan alipainesäätimelle. kaikki muut letkut voikin unohtaa, kun vaan kattoo ettei yhtään alipaine reikää jää mihinkään avoimeksi (esim. imusarjaan, ku en muista paljon niitä siellä oli yhteensä).
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
AI
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

Se kaasuvivusto tulee venttiilikoppaan kiinni, eli ota sekin siitä 1200L:stä. Itse tein kokeeksi tuollaisen modifikaation pari kesää sitten, hyvin toimi ainakin pihalla.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
viisyliysi

Viesti Kirjoittaja viisyliysi »

Joo kiitos avusta, en kyllä ole vielä testannu..

Mut entäs ne AFR boksin piuhat??
Vaikuttaako ne mihinkään, esim. sytytykseen tai jotain?

Ja mites se kaasuvivuston kiinnitys systeemi on kiinni siinä 1200:sen koneessa?

Ja mites jotkut lämmitys neste letkut vai mitä ne on??

Ja sit se yks musta "tärkeän näköinen letku" joka tulee axtecin takavasemmalle, oikealta puolelta autoa katsottuna?
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Näin sivunottina voisin tähän mainita, että vaihdoin tänään axteekkikaasarini uuteen sellaiseen (no melkeen uuteen) ja nyt se käy kuin unelma!
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

No hitto, ei tommosia voi tietää ku semmonen joka on ton homman joskus tehny. Eli koklaa et toimiiko ja kerro sit meillekki!
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Vastaa Viestiin