En usko että siitä puolta saa pois. Pyynti oli 5500, 4500 olisi lähtenyt. Mutta jotenkin vaan ei musta tuntunut ihan senkään arvoiselta, tai tietty jos olisi ollut sen verran ihan löysää rahaa niin kyllä sen varmaan olisin ostanut, ei noita kuitenkaan ole tarjolla paljoa. Jotenkin siitä vaan tuli sellainen vähän nuhjuinen yleisvaikutelma, ei ollut mikään papan silmäterä jota on pesty ja vahattu joka ajon jälkeen.sakke kirjoitti:Kiitosta!kapa kirjoitti:Mä kävin tuota katsomassa tossa tammikuun ekoina päivinä, oli silloin tosin yksityisellä myynnissä. Tiiä sitten miten on tonne liikkeeseen päätynyt. Koriltaan ihan ok kunnossa, pieniä ruostekukkia mitä yleensäkin näissä vaaleissa ladoissa on, ei kuitenkaan mätää. Kytkimessä mun mielestä oli jotain outoa, mutta se oli seisontavakuutuksessa niin ei sillä paljon uskaltanut siellä kaupungissa ajaa. Ja vähän käynnissä jotain häikkää, tietty voi olla että kun se oli seissyt kuulemma jonkun aikaa niin sen takia. Ehkä liittimien ym. puhdistelua niin olisi auttanut, ei tullut vikakoodeja katottua olisko sieltä ilmennyt jotain. Pieni sellainen patenttisäätäjä vaikutelma autosta tuli, oli edesmennyt omistaja kuulemma ollut sellainen TeeSeItse-mies.sakke kirjoitti: Onkos kukaan tamperelainen käyny vilkaseen tota että missä kunnossa se on ja sillee!?
Mietin tässä juuri että lähtisköhän tosta hinnasta puolet pois jos oikein kerjäämään kävis. Tuskinpa, mutta yrittänyttä ei panna vai miten se meni.
Paljon muuten oli silloin yksityisellä pyynti?
Nivan-modifiointi osio!!!
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Bilteman isoimmat lumiketjut sopii Nivan normaalin kokoisille renkaille. Hintaa ketjuparilla on 16,90 e ja pidon parantuminen oli HUOMATTAVAA. Millään muulla tapaa yhtä halvalla ei saa yhtä radikaalia muutosta aikaiseksi.
Ketjut eivät ole kaikkista vankimman oloiset, mutta eiköhän ne silti käyttöä kestä ja oletettavasti hyvät ja kestävät kalleimmat samankokoiset lumiketjut maksavat muistaakseni 144 e. Sillä hintaa saa aika monta bilteman ketjua.
Ketjut eivät ole kaikkista vankimman oloiset, mutta eiköhän ne silti käyttöä kestä ja oletettavasti hyvät ja kestävät kalleimmat samankokoiset lumiketjut maksavat muistaakseni 144 e. Sillä hintaa saa aika monta bilteman ketjua.
No nythän noita ruisku-Nivoja tulee myyntiin kuin sieniä sateella.sakke kirjoitti:Suomeen tuoduista ruisku-Nivoista on jo 8% nettiautossa myynnissä tällä hetkellä.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
paljon kiinostaa nuo myynnissä olevat nivat ,tämä oli/on hyvä topikki nivan rakentelusta ,eikö voitaisi pitää se sellaisena
ja hoitaa tuo "kaupan olevat nivat" + ym. paskanjauhanta jossain muualla, poistaa joutais mokomat viestit 


Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Siitä ja tästä
Kannattaa varoa lumiketjujen kanssa ajoa. Olen nähnyt, että henkselipojat ajaa nelivedoilla ketjut etupyörissä, mikä onkin se oikea tapa saada auto menemään lumessa. Kellä on lukko takana, niin saapi varoa, kun kettinki ottaa kiinni johonkin, kun takapyörät lyö joutavaa, niin vahvat pitää olla vetovehkeet, ettei paikat mene rikki. Auto on tosi tiukoilla ketjujen ja rämäpää kuskin yhdistelmässä.
Jos etsitään prasta aihiota maasturiksi, niin ennen vuotta 1978 rekistöröidyt ovat oikeita vehkeitä. Jos vielä on muutoskatsastettu 39" renkaat, niin sellasen löytäessä tursahtaa moiveet punttiin.
Mulla oli Wagoneer, joka oli laitettu rekisteriotteeseen käyttöönotetuksi 1.1.1978. Katastuksessa oli ilo säätää auton päästöt läpimenokuntoon ja taas sen jälkeen entisille säädöille. Valojen kahdennus kiellettiin noita aikoja, mutta Wagoneerissa ne vielä sai olla. Sitä on tullut kaikkea soopaa vuosien varrella haittaamaan rehellistä maastoautoilua, mutta onhan se kestettävä. Vai pitäisiköhän päivittäin jäädä istumaan kiikkustuoliin lukemaan uusinta Jallua, kun siinä on niin luontoaiheisia kuvia.
Jyrki-boy
Jos etsitään prasta aihiota maasturiksi, niin ennen vuotta 1978 rekistöröidyt ovat oikeita vehkeitä. Jos vielä on muutoskatsastettu 39" renkaat, niin sellasen löytäessä tursahtaa moiveet punttiin.
Mulla oli Wagoneer, joka oli laitettu rekisteriotteeseen käyttöönotetuksi 1.1.1978. Katastuksessa oli ilo säätää auton päästöt läpimenokuntoon ja taas sen jälkeen entisille säädöille. Valojen kahdennus kiellettiin noita aikoja, mutta Wagoneerissa ne vielä sai olla. Sitä on tullut kaikkea soopaa vuosien varrella haittaamaan rehellistä maastoautoilua, mutta onhan se kestettävä. Vai pitäisiköhän päivittäin jäädä istumaan kiikkustuoliin lukemaan uusinta Jallua, kun siinä on niin luontoaiheisia kuvia.
Jyrki-boy
PÄÄVIRTAKYTKIN
Onko kukaan tehnyt päävirtakytkintä Nivaan? Ite oon katellu paikkaa apukuskinpuolelta kojetaulun päältä. Siihen kytkin ja miinuspuoli poikki kytkimellä.
Kaveri putosi kalliolta autollaan pers edeltä. Pysähtyi kiveen, jolloin Optima merkkinen akku irtosi suhteellisen vankoista kiinnityksistä. Kojetaulusta ja konepellin alta nousi vankka sauhu. Sisällä olleesta pääkytkimestä virrat poikki. Auto saatiin hinattua ylös ja ensin kokeilivatten valoja, jotka toimi ja sen jälkeen auto käyntiin, akku irtohihnoilla kiinni ja menoksi.
Ilmeisesti joku muu kuin keltainen optima olisi pamahtanut paskaksi.
Jos auton sisällä ei olisi ollut päävirtakytkintä, niin hankalaa olisi ollut.
Onko kenelläkään kokemuksia?
Jyrki-boy
Kaveri putosi kalliolta autollaan pers edeltä. Pysähtyi kiveen, jolloin Optima merkkinen akku irtosi suhteellisen vankoista kiinnityksistä. Kojetaulusta ja konepellin alta nousi vankka sauhu. Sisällä olleesta pääkytkimestä virrat poikki. Auto saatiin hinattua ylös ja ensin kokeilivatten valoja, jotka toimi ja sen jälkeen auto käyntiin, akku irtohihnoilla kiinni ja menoksi.
Ilmeisesti joku muu kuin keltainen optima olisi pamahtanut paskaksi.
Jos auton sisällä ei olisi ollut päävirtakytkintä, niin hankalaa olisi ollut.
Onko kenelläkään kokemuksia?
Jyrki-boy
Jakolaatikon heiluminen
Onko muilla aiheuttanut ongelmia jakolaatikon keinuminen. Omasta jakolaatikosta tuli ylimmäisen akselin laakeri läpi päätypalasta. Onkos tuohon ongelmaan joku kehittänyt ratkaisua, eli lisännyt jakolaatikkoon ylimääräisiä kumityynyjä/kiinnikkeitä takapäähän tämä ratkaisu ainakin lopettaisi tuon keinumisen. Mutta onko jotain haittavaikutuksia, jos jakolaatikko ei pääse keinumaan?
Rahalla saa ja Nivalla pääsee
- TOVERI NIVA
- Viestit: 742
- Liittynyt: 2.10.2004 3:54
- Paikkakunta: Itä-Tampere
- Viesti: