Ajelin vajailla vesillä, voiko rikkoa jotain?
Ajelin vajailla vesillä, voiko rikkoa jotain?
Vaihdoin kaasarin tänään ehjempään ja huomasin että syyläri ei ollu täynnä vettä. Paisuntasäiliössä kyllä oli vettä, mutta letku oli tukossa.
Ihmettelinkin aikasemmin et kui on moottorin lämmöt vähän noin niinku korkeemmat ku pitäis olla. Voiks tommonen vaurioittaa moottoria? Jos kyllä niin onko hajuu et miten?
Nyt käypi Larsson kuin unelma.
Ihmettelinkin aikasemmin et kui on moottorin lämmöt vähän noin niinku korkeemmat ku pitäis olla. Voiks tommonen vaurioittaa moottoria? Jos kyllä niin onko hajuu et miten?
Nyt käypi Larsson kuin unelma.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Riippuu siitä kinka kuumana kone kävi kannen tiiviste yleensä herkin vikaantumaan tosin ladassa se taitaa kestää aika hyvin, jos oikein kuumana on käyny niin männän renkaat voi pehmitä ja kone ruveta syömään öljyä. mutta jos sielä vielä on vettä ollu kiertämässä niin tuskin siitä mitään on hajonnu.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
tippa vettä
Tuskin tykkää kyttyrää, jos ei päässy kiehahtamaan. Omasta Ladasta karkasi koeajolla melkein kaikki vesi. Mittari näytti n. 110 astetta, eikä menny edes kannentiiviste.
-
- Viestit: 1384
- Liittynyt: 23.9.2003 20:41
- Paikkakunta: Tervakoski / Janakkala
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Asteista en tiedä mitä myllyssä oli mutta lämpömittarin viisari hipo sitä punasta aika hyvin. Että varmaan 100:n asteen paikkeilla se on käynyt useemman kerrankin. Siis sillai että olan asian havainnut. Siitä toisaalta ei ole tietenkään tietoa missä saakka mittari on seilannut sillai että en ole asiaa huomannut... Mutta kumminkaan en ole kansipahvia saanut edes poltettua...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Tuli viime talvena ajeltua jonkin matkaa nesteet kabiinin puolella ja lämmöt todella korkealla. Itseasiassa oli jo aika hyvin kaasumaisessa olomuodossa ulos tullessaan tuo neste joten lämpöä oli.
Mitään vaurioita ei (kai) tullut ja nyt on ajeltu huoletta jo joku 15tkm.
Mitään vaurioita ei (kai) tullut ja nyt on ajeltu huoletta jo joku 15tkm.
1500S -91 / 740 -87 / Cooper S -05 / Mondeo -99 / 900 -88 / 156 -99 / RX-8 -04
- Lada-Jussi
- Viestit: 10249
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
öh
mulla on linnussa ollut välillä ongelmaa sähköisen jäähdytyspuhaltimen kanssa ja on alkanut kone "kuplimaan" muutaman kerran. Mitään vahinkoa tuosta ei ole koitunut.

Ei se ladassa itään haittaa.... on ne toiset ajelu ihan ilman vesiä niin kauan että huippunopeus oli 60km/h ja sillonkaan ei tullu vauriota...
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
- NesteHukka
- Viestit: 722
- Liittynyt: 4.10.2003 12:37
- Paikkakunta: Tampere