2107 kaasuttimet?
2107 kaasuttimet?
Ostin tossa 2107 ladan ja bensiini haisee koko ajan. Kun katsoin kone huoneeseen niin sinne oli asennettu kaksi isoa weberiä!! jotka olivat kytketty imusarjaan kauhealla omatekoisella putkihässäkällä (vaikuttaa joltain huonekaluputkelta kun on kromista) Kun auton pistää käyntiin niin se käy todella huonosti ja bensa haisee varmaan 100m päähän.
Sitten kaasua painaessa kuuluu isoja pamahduksia pakoputkesta. Mitä tässä pitäisi nyt tehdä? Onko noita webeitä mahdollista saada toimimaan vai pitää mennä romuttamolta ostamaan alkuperäinen kaasari?
Sitten kaasua painaessa kuuluu isoja pamahduksia pakoputkesta. Mitä tässä pitäisi nyt tehdä? Onko noita webeitä mahdollista saada toimimaan vai pitää mennä romuttamolta ostamaan alkuperäinen kaasari?
No jos ei moottoria ole muuten viritetty niin ei noista Webereistä ole mitään hyötyä. Että vakiokaasari paikalleen. Sitten jos moottoria on viritetty niin pitäisi kaasuttimet olla myös säädetty. Ja tietty nokan ajoitus, sytytys ym. ensin kohdilleen.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Olen kanssa kuullut, että venäjällä on todella olemassa viritys koneita ladaan. Niissä on tietääkseni jyrkemmät nokat,isompi poraus, peltipakosarja, uusittu imusarja ja korvaus kaasutin. Elikkä melkoista teholisäystä olisi luvassa. Koneen pitäisi olla aika paljon kierrosherkempi. Jos suunnittelet sellaisen koneen ostoa voisin tulla osta kimpaan mukaan, saataisiin hiukan halvemmalla ehkä?
Kuulostaa muuten hyvältä. Mut mulla ei ole muita autoja kuin tuo joka paukkuu yms. Onko sulla muita kokemuksia noista virikoneista? Tarviiko se lukkoperän? Nua mun weberit on iha kauheenkokoset joten mahtaako ne mennä niihin virikoneisii. Onko nua virikoneet totta? ja missä niitä myydään? Hinta noin?
-
Re: 2107 kaasuttimet?
Minä voin ostaa ne pois tai vaihtaa uuteen alkuperäiseen kaasuttimeen ja sille sopivaan imusarjaan ja puhdistimeen.latukkamies kirjoitti:Ostin tossa 2107 ladan ja bensiini haisee koko ajan. Kun katsoin kone huoneeseen niin sinne oli asennettu kaksi isoa weberiä!! jotka olivat kytketty imusarjaan kauhealla omatekoisella putkihässäkällä (vaikuttaa joltain huonekaluputkelta kun on kromista) Kun auton pistää käyntiin niin se käy todella huonosti ja bensa haisee varmaan 100m päähän.