mittari paneelin valot

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
maitomiäs

mittari paneelin valot

Viesti Kirjoittaja maitomiäs »

millä saan mittarimaskin irti, kun vilkun,öljynpaineen,jarrun.. mikään valo ei toimi!!! meni jo yks motti kun öljyt häippäs eikä valo toiminukaan!
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Auton malli vois auttaa aika paljon.. :roll:
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
maitomiäs

oho

Viesti Kirjoittaja maitomiäs »

no pallomalli 1200
(tiätty)
Avatar
ladoilla radalle
Viestit: 883
Liittynyt: 12.8.2005 20:20
Paikkakunta: Joutsa/Heinola

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

tähän täytyy sanoa et se on vissiin kovas siel ku kaveriki tuskaillu ku ei saa lähtee irti.. :shock:
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
Avatar
Jaakkima
Ylläpito
Viestit: 2702
Liittynyt: 24.9.2003 17:08
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Näin neuvoo Konela. Haulla olis myös löytynyt neuvoja varmaan parissakin topicissa.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
maitomiäs

huh

Viesti Kirjoittaja maitomiäs »

no tosta en tajunnu muuta kun lampun vaihdon.
miten sen ite systeemin saa irti? taidan vetää paneelin rälläkällä halki ja vaihan tilalle aitoa puuta olevan vaneri-paneelin. jopas toimii.!
Avatar
THI-900
Viestit: 1717
Liittynyt: 22.11.2005 14:04
Paikkakunta: Лаиxиa - SF (Soviet Finland)

Viesti Kirjoittaja THI-900 »

Älä piru rälläkkällä! Se mittaristo on tiukassa... Aina! Ota se luukku siitä oikeelta pois (siis se siitä "puupaneelista") ja sitte vasemmalta se lista yleensä repsottaa siitä katkaisijoiden kohdasta. Käännä sitä sivuun ja sitte loogisesti kädet sisään. Ne kielet on siellä mittarin sivuissa, niikus tosta konelan kuvasta näet. Painat sisäänpäin niitä kieliä, niin pitäis tulla ulos. Mulla itellä oli edellinen omistaja painanu sen toisen kielen poikki ja arvaa oliko sitte kiva saada ulos. Miehis sen kans väännettiin ja kyllä se sitte tuli kovan ähkäsyn saattelemana! :lol:
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
erkkimalinen
Viestit: 581
Liittynyt: 6.10.2005 20:21
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Omaan Ladaan valoija vaihtaessani menin pitkällä kapealla meisselillä etukautta mittaripanelin sivuissa oleville kiinnityskielille, hiukka kampesi, niin tunsi kun paneli alkoi nousta "pesästään". Vaijerin olin tietenkin jo irroittanut. Eikä ollut vaikeaa, eikä jäänyt rumia jälkiä kojelautaan. :wink:
Kyllä lähtee..!
Avatar
jta
Viestit: 4445
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Tuolleen mä aina oon mittariston irroittanut. Tosin on syytä varoa ettei mene meisseli väärälle puolen kielekkeitä. Sen jälkeen voi tulla vaikea tuosta mittariston irrottamisesta.
maitomiäs

valot

Viesti Kirjoittaja maitomiäs »

valot toimii! jesh! ja kiitos neuvoista.

se lähti ihan helposti irti, kun vain toiselta puolelta otin sen panelin irti ja sormilla painoin sieltä takaa sitä mittaripanelia.

miinus oli hapettunu ja oli siin rikki pari valoa.

nopeusmittarin johtoon pitäs panna lukkosulaa ettei pakkasella aina kitise. siit tulee yli 100 db kun se kitisee satasen vauhdissa!
Vastaa Viestiin