2101 Lootan etustefan vaihto?!

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
aropupu

2101 Lootan etustefan vaihto?!

Viesti Kirjoittaja aropupu »

eli miten mie saan tuon etummaisen stefan poijes lootasta??olen purkanut kytkinkopan pois ja sisäpuolelta kurkkimalla stefa löytyy mutta siinä on se akselin liukuholkki edessä :? tarviiko se liukuholkki vaan raaka voimaa ja lähtee lyömällä ulospäin vai miten homma hoituu??

myönnän,puran ekaa kertaa lootaa auki noin paljon :oops:
aropupu

hokasinkin sen kun aikani pyörittelin mööpeliä käsissäni...se lähtee koko holkki lyömällä sisään päin,se irti ja sitten siitä naputtelemaan siitä ulkopuolella olevasta pienestä reiästä stefaa "väärältä puolelta" pois ja uutta tilalle.jännä kun se stefa on asennettava ikään kuin väärin päin..
larssi21074

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

En älynny mittää tuosta selityksestä.. :lol:
Mutta kun asentaa uutta stefaa niin pitää olla todella huolellinen että menee oikeaan syvyyteen!
Etenkin jos käyttää 2-huulista mallia niin se on oltava paikallaan 0,5mm tarkkuudella että on hyvä.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
aropupu

niinhän se on katottava että se menis samaan syvyyteen..eli se etustefa lähtee takaperin pois.kun stefa normaalisti asennetaan etukautta niin tämä tarvi asentaa takakautta..lyödä sisäpuolelta paikalleen.
larssi21074

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Niin, se lyödään sisäpuolelta paikalleen mutta eikös se tule ihan oikein päin? Itse olen sen ainakin laittanut oikein päin eli avoinpuoli öljytilaan.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
aropupu

tulee se siis oikein päin mutta se lyödään tavallaan väärältä puolelta kun sen joutuu siltä avoimelta puolelta lyömään.
Vastaa Viestiin