ässä uusiorengas

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
make lada

ässä uusiorengas

Viesti Kirjoittaja make lada »

kannattaako ostaa kyseiset renkaat kokohan on 205/50/15 ja ajan vajaan 10tkm kesään?? onko parempia ehdotuksia merkeistä mitkä olisi halvat
Lada_VFTS
Viesti:

Uusio renkaat

Viesti Kirjoittaja Lada_VFTS »

Itselläni on viime kesästä asti ollut corollan alla insa turbo uusio renkaat kokoa 205/45/16, ei ole ollut valittamista yhdessä huomasin runkovian meni takuuseen.
Rahalla saa ja Nivalla pääsee
NesteHukka

Re: ässä uusiorengas

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

make lada kirjoitti:kannattaako ostaa kyseiset renkaat kokohan on 205/50/15 ja ajan vajaan 10tkm kesään?? onko parempia ehdotuksia merkeistä mitkä olisi halvat
Moni kehui Ässiä, kun niistä itse kyselin, ja itsekin viime keväänä ostin juurikin 205/50/-15 setin Fiattiin.
Kyllä on oikeasti hyvät! Ässä renkaissa ei käytetä kovinkaan vanhoja runkoja, ja ne on yleensä muistaakseni Micheliniä tai Bridgestonea.

Ostaisin samanlaiset heti, jos tarvetta olisi uusille renkaille, ja jos pinnatuista pitää valita, niin silloin Ässä on ehdoton!

http://www.assarengas.fi/pinnoitustoiminta.htm
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
make lada

Viesti Kirjoittaja make lada »

taijjampa männä ostamassa ässät huomenna
tovirtan

ÄSSÄT

Viesti Kirjoittaja tovirtan »

Joopa joo.
Mulla oli edellisessä volvossa ässän talvigummit alla ja kokolailla olin tyytyväinen. :D

Kaveri joka oli aikoinaa kyseisellä tehtaalla töissä niin sano vaan sitä, että kannattaa asennus vaiheessa varmistaa, että samalle akselille tulee samanmerkkiset rungot, ettei sitten rupia täristämään. Vaikka ainakin volvoon kun ostin niin meinasivat, että yrittävät aina sarjottaa neljä samanlaista runkoo.
Vastaa Viestiin