Sivu 4/4
Re: ladan moottorien erot/vaihteistot?
Lähetetty: 11.3.2010 22:08
Kirjoittaja START
ei taida yhessäkään f-ryhmän starleteissa yli 200heppaa olla.
ja kyllä on kuulemma yli 190heppasessa ladassakin vakio vetarit kestänyt, ja onhan niitä sovitettu jopa volvon akseliin, kun ruottalaiset ei vissiin osaa tehä rautaa...
se välitys/tasauspyörästö ei vaan niin hirveen tukeva ole

Re: ladan moottorien erot/vaihteistot?
Lähetetty: 12.3.2010 8:42
Kirjoittaja pressa
pressa kirjoitti:Kuinka tehottomia on ralli starletit?? Niihinhän laitetaan ladan periä ja niissä kestävät...
Jokari kirjoitti:Ei kestä ainakaan Ladan vetarit Starletissa...
Varmasti saa hajalle mutta aina ihmettelen kun ladan perää oikein haukutaan että kuinka löysiä ne sitten muissa autoissaon. Tämä rallistarletti nyt tuli ensimmäisenä mileen, paljon on muitakin mihin ladan periä laitetaan (kun ne niissä muissa kestää paremmin kuin omat).
Re: ladan moottorien erot/vaihteistot?
Lähetetty: 12.3.2010 11:58
Kirjoittaja START
se on halpa ja kevyt, siksi sitä käytetään. ja kestävyys on juuri tommoseen äffäläiseen sopiva.
silti se ei kestä mitään. kilo ylipainetta imusarjaan niin johan rupee kappaleita lentään.
ite ajattelin joskus projekti korollaan laittaa ladasta, ja olis se siinä kestänyt sen aikasilla suunitelmilla. nykyään kun tehotavotteet tuplaantu, niin seuraava vaihtoehto tulikin sitten hiacesta... voisin napata joskus kuvan, ihan vaan vertailun vuoksi miksi ladan akseli ei juuri mitään kestä
