Sivu 1/1
alipaine kaasarin kakkos kurkku
Lähetetty: 22.12.2005 10:42
Kirjoittaja Team perseauki racing
elikkäs saako tuon alipaine toimisen kakkos kurkun avautumista mitenkään säädettyä ? tällä hetkellä se aukeaa pienellä viiveellä, ja tämän viiveen haluasin pois
Lähetetty: 22.12.2005 10:56
Kirjoittaja orlovi
Siinä tangossa on jonkun näkönen säätö mut ei se auta asiaan.Kannattaa tehä mekaanisesti aukeava.

Lähetetty: 22.12.2005 11:44
Kirjoittaja Jokari
Kyllähän siinä on aina se tietty viive...vähän reilummin ku polkasee niin tulee ensin tosi hengetön kohta, ja sitten nykäsee ja lähtee ku pien eläin
Saahan sen kakkoskurkun mekaanisesti toimivaksi kun sitoo rautalangalla tms. sen alipainekalvon tangon yläasentoon. Taitaapi vaan viedä enemmän pensaa noin.
Lähetetty: 22.12.2005 11:46
Kirjoittaja ladoilla radalle
mulla toi 2 kurkku on osottautunu yheks vitn** paskaks joka kaasaris.. ku autot vähänki seissy ni on nii jumissa että meisseli mutkalla saa vääntää ennenkö aukee.. tällä hetkellä 3 semmosta kaasarii mitä en ole saanu herkisteltyä..
Lähetetty: 22.12.2005 16:07
Kirjoittaja destor
Minkäs näköinen härveli tämä on kaasarissa? Ilmeisesti löytyy myös nappiksen varustuksesta?
Lähetetty: 22.12.2005 16:14
Kirjoittaja Jokari
destor kirjoitti:Minkäs näköinen härveli tämä on kaasarissa? Ilmeisesti löytyy myös nappiksen varustuksesta?
Löytyy jos ei ole niin vanha että on väkisten aukeava kakkonen. Se kalvojuttu on semmonen ufoaluksen näköinen härveli kaasarin vasemmassa takanurkassa, josta lähtee tanko siihen kakkoskurkun vivustoon. Kakkoskurkkuhan ei aukea pelkästään tuon stongan avulla vaan se vaatii sen että ykköskurkkukin on auennut jonkunverran...noin ainakin päättelin kun viimeksi tuota tutkailin. Eli jos tuon vivun ottaa pois tai köyttää sen tiukasti yläasentoon, niin vivusto vääntää kakkosen auki ihan mekaanisesti...vissiinkin

Lähetetty: 22.12.2005 16:26
Kirjoittaja destor
Ai se on se härveli. Pitääkin tutkailla miten se toimii ja ehkä kokeilla hieman muutella sitä.
Lähetetty: 22.12.2005 16:38
Kirjoittaja Jokari
destor kirjoitti:Ai se on se härveli. Pitääkin tutkailla miten se toimii ja ehkä kokeilla hieman muutella sitä.
http://p200.ezboard.com/fladakerhofrm1. ... =213.topic
Tuosta ketjusta sain idiksen koittaa köyttää sitä vipua...ei vaan rautalangalla pysyny riittävän tiukasti ylhäällä

Lähetetty: 22.12.2005 20:20
Kirjoittaja Stefa
Jos joku kaipailee, niin olisi 34 dmtr weberi myynnissä. Mekaaniset kurkut, ja manuaaliryyppy. Välilaipankin voin tehdä jos moisen tarvi.
Lähetetty: 22.12.2005 20:44
Kirjoittaja ladoilla radalle
no paljos pidät hintaa ei ois pitkä matka tuuakkaa/hakea..

Lähetetty: 23.12.2005 11:37
Kirjoittaja Team perseauki racing
kaasutin on uusi vaihdoin sen mekaanisen tilalle, sai pienemmän bensan kulutuksen, täytyy sitä tankoo kokeilla pyöritellä kuhan tarkenee mennä ulos
Lähetetty: 23.12.2005 20:23
Kirjoittaja jta
Saakokaan tuota viivettä pois mitenkään kun alipainekkaan ei synny hetkessä. Itellä ainakin huononti asiaa kun menin lyhemmäksi säätään sitä tankoa. Säädin pitemmäksi sitä tankoa niin tuntui kuin ois aikasemmin alkanu jo vääntään vähän paremmin. Siis alemminlta kierroksilta... Ja kuten jokarikin tuolla sanoi niin tuon kaasuvivuston asento vaikuttaa kans tuon kakkos kurkun aukeamiseen. Olikohan se vähän yli puolen kaasun niin sitten pääsee vasta tuo kakkos kurkku aukeaan. Tullu tuon systeemin kans tapeltua joskus kun meinas olla vivustot jumissa.
Lähetetty: 24.12.2005 17:10
Kirjoittaja Pöhö-Andrei
Viiveen saa pois kun tietää vain mitä tekee ja siihen ei rautalankoja tarvita.