Sivu 1/1
laapotti 1700i
Lähetetty: 27.11.2005 22:54
Kirjoittaja kissimissi
jess!!! ostin idän ihmeen eli laapotti 1700i sairaan mukava talviräppä!!! en myy ikuna poies!!! mitäs mieltä ootte muut? ei perk.. sehän rupee rajottaa 6500rpn kohdalla! siis oikeesti siinä on aito rajoitin! voima kyl loppuu totaalisesti 5500rpm kohilla mutta, kun jaksaa "uskaltaa" pitää lutuu auki vaan niin sieltä se rajottaja astuu peliin! motonetissa olis myynnis talvitermari. saiskohan sillä syntymään lisää lämpöä kapinettiin?

Re: laapotti 1700i
Lähetetty: 28.11.2005 12:34
Kirjoittaja Kimmo86
kissimissi kirjoitti:motonetissa olis myynnis talvitermari. saiskohan sillä syntymään lisää lämpöä kapinettiin?

Onnittelut loistavasta autovalinnasta, onko vieläpä Suomi-sisustalla?

Noi lämmöt sitten, mitä lämpömittari näyttää ajon aikana? Nouseeko lähellekään puoliväliä?
Lähetetty: 28.11.2005 15:11
Kirjoittaja 'aatee'
siis onko 1700iissä kierros rajoitin ?? saako poies
Lähetetty: 28.11.2005 16:44
Kirjoittaja André
'aatee' kirjoitti:siis onko 1700iissä kierros rajoitin ?? saako poies
Miksi? Juurihan todettiin, että voima loppuu jo 1000 kierrosta ennen rajoitinta...
Lähetetty: 28.11.2005 17:22
Kirjoittaja Jaakkima
Ei ainakaan pienillä vaihteilla omassani lopu voima 5500 kierroksen kohdalla, vaan vetää rajoittimeen saakka. Kolmosella ja isommilla ei sitten kyllä jaksa vetää rajoittimeen saakka. Mutta näin se on ollut kaikissa Ladoissani.
Lähetetty: 28.11.2005 18:12
Kirjoittaja seppä
Mie sain ainekii tos entises ladas 3:la rajottimeen asti....

Lähetetty: 28.11.2005 18:45
Kirjoittaja erkkimalinen
Kyllähän sen voiman pitääkin loppua n. viidenpuolen tonnin kohdalla, tehdas lupaa 1690 kuutioiselle tehoja 62kw (84hv)/5400r/min..vääntö 137Nm/ 3200r/min. Kyllä on orkkis lujilla jos 6500 kierrättää, siin voi jo venttiilit sanoa työsopimuksensa irti.

Lähetetty: 28.11.2005 21:37
Kirjoittaja KosoLa
Ei sekoo ventiilit vaikka kierrättää tappin,ei ne seonnu kaasari pelissäkään vaikka kierrätti 8tonnia ja usein! Ota se ilman putsarin imuputki systeemi pois ja laita tilalle alumiini kurkkuputki joka menee talvella sinne pakosarjan juureen,sit kesäks kääntää sen ylös,putken koko ainaki 50mm.
Pakoputki on kans vähän liian ahdas,mut kyl tolla imu hommallakin vetää rajottimeen ihan tasaseen

Lähetetty: 28.11.2005 23:48
Kirjoittaja erkkimalinen
KosoLa kirjoitti:Ei sekoo ventiilit vaikka kierrättää tappin,ei ne seonnu kaasari pelissäkään vaikka kierrätti 8tonnia ja usein! Ota se ilman putsarin imuputki systeemi pois ja laita tilalle alumiini kurkkuputki joka menee talvella sinne pakosarjan juureen,sit kesäks kääntää sen ylös,putken koko ainaki 50mm.
Pakoputki on kans vähän liian ahdas,mut kyl tolla imu hommallakin vetää rajottimeen ihan tasaseen

No missäs vaiheessa Sun orkkis-Ladan rajoittimet alkaa paukkua? Miksi Togliatin pojat ovat noinkin vaatimattomia kun ilmoittelevat teholukemiaan?

Lähetetty: 29.11.2005 2:30
Kirjoittaja Stefa
erkkimalinen kirjoitti:Kyllähän sen voiman pitääkin loppua n. viidenpuolen tonnin kohdalla, tehdas lupaa 1690 kuutioiselle tehoja 62kw (84hv)/5400r/min..vääntö 137Nm/ 3200r/min. Kyllä on orkkis lujilla jos 6500 kierrättää, siin voi jo venttiilit sanoa työsopimuksensa irti.

En jaksa uskoa että venttiilit mitään ongelmaa tekisivät, toki voima kyllä varmasti loppuu ennen todellista punarajaa. Ei muuta kuin kantta porttaamaan ja nokkaa kireämmäksi niin rupeaa olemaan tehoa tuon 5,5krpm ylikin

Lähetetty: 29.11.2005 13:22
Kirjoittaja JTM
Itsellä oli 1700 vähän aikaa ja ihan riittävästi kulki ja vei bensaa. Vielä jos sellaisen jostain löytäisi ja saisi vaimolta luvan ostaa.
Lähetetty: 29.11.2005 17:22
Kirjoittaja erkkimalinen
JTM kirjoitti:Itsellä oli 1700 vähän aikaa ja ihan riittävästi kulki ja vei bensaa. Vielä jos sellaisen jostain löytäisi ja saisi vaimolta luvan ostaa.
Osta salaa, kyllä ne naiset leppyy kun joulukin on tulossa, voithan sanoa että voitit arpajaisissa.
Lähetetty: 29.11.2005 17:47
Kirjoittaja Jaakkima
Niin, tuli testattua uudestaan ja kyllä se kolmosellakin vetää rajoittimeen saakka tasaisesti. Nelosella en enään kokeillut.