
Uusi kaasari!
Uusi kaasari!
Nivassani 1600-88 oli lievästi sanottuna pakokaasupäästö/kulutus ongelmia, joten laitoin siihen venäläisvalmisteisen uuden kaasuttimen joka on soleksin kopio ja hieman erilainen kuin originaali, mutta suht yksinkertainen asentaa ja muutenkin paljon yksinkertaisemman näköinen sekä mekaaninen kakkoskurkku! hintaa 48€. Pelaa tosi hienosti! 

- Lada-Jussi
- Viestit: 10249
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
jees
Solexit takavetoon ja Nivaan
21051-1107010 1,2-1,3 koneeseen
21053-1107010 1,5-1,6 koneeseen
21073-1107010 1,7 koneeseen
kaikki käsiryypyllä
21051-1107010 1,2-1,3 koneeseen
21053-1107010 1,5-1,6 koneeseen
21073-1107010 1,7 koneeseen
kaikki käsiryypyllä
- NesteHukka
- Viestit: 722
- Liittynyt: 4.10.2003 12:37
- Paikkakunta: Tampere
- Lada-Jussi
- Viestit: 10249
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
jeps
Noissa axtekki takavedoissa on Solexi joten niissä oleva kaasuvivusto varmaan kelpaisi jos kaasuttimen vaihtaa?
Minkä mallinen Solex oli. 21073-1107010 versiossa on kai ainakin ylimääräinen alipaineotto rungossa EGR venttiiliä varten, sille kai voisi jotain järkevämpääkin käyttöä keksiä. Muuten siellä ei kai ole muutakuin jalkaosassa läpikulkevat jäähdytysnesteen letkujen liittimet ja sitten ton huohotuskaasujen sisäänmeno.
Minkä mallinen Solex oli. 21073-1107010 versiossa on kai ainakin ylimääräinen alipaineotto rungossa EGR venttiiliä varten, sille kai voisi jotain järkevämpääkin käyttöä keksiä. Muuten siellä ei kai ole muutakuin jalkaosassa läpikulkevat jäähdytysnesteen letkujen liittimet ja sitten ton huohotuskaasujen sisäänmeno.
- Lada-Jussi
- Viestit: 10249
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
hmm
ilmeisesti ihan kaikissa solexeissa 32 mm kurkut ml. samaran solexit