Moikka! Mikä mun ladaa vaivaa? Se reupes nykimään 80 vauhdissa ja saman jatko 60 vauhdissa ja liikenne ympyrässä se sammu, vähänkö nauratti työntää sivuun sitä tos vesi sateessa. Hetken paikallamme oltua käynnistin sen uudestaa ja lähti käyntiin, olin haistavani aikas lailla bensan hajua kone pellin alta. Ajoin viel 50 kilsaa kotiin sillä eikä ollu ongelmia. Bensan hajusta konepellin alla remppa sano että ei siel mikään vuoda kun teki talvihuollon sille viikko sitten vaihdettiin tulpat ym. Ladani teki saman tempun tossa kuukaus sitten. Ja sitten toinen juttu mikä on vikana kun pissapoika päättää ittekseen toimia vaik ei virta ole päällä? On meinannu monet sydärit tulla ku se rupee ittekseen ruikkii tuulilasin pesuainetta. Olen käyny ja niin myös remppa kaikki letkut läpi mutta ei tunnu löytävän vikaa. Ja sit musta tunuu että noi tän paikka kunnan rempat ei oikein ole kiinostunu koko ladasta Mutta jos osaisitte auttaa mua??!! Pleaseeee!!! Kysessä on lada 1200s vai oliko l -90 Kiitos etukäteen neuvoista
en mä osaa vastata oikein muuhun kuin että taitaa olla 1200S jos on -90 mallia niin ja toi että bensa haisee konehuoneessa, se on melkeinpä ominaisuus, ei välttämättä liity mihinkään vikaan.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)