mikä mun ladaa vaivaa?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
saaga

mikä mun ladaa vaivaa?

Viesti Kirjoittaja saaga »

Moikka! Mikä mun ladaa vaivaa? Se reupes nykimään 80 vauhdissa ja saman jatko 60 vauhdissa ja liikenne ympyrässä se sammu, vähänkö nauratti työntää sivuun sitä tos vesi sateessa. Hetken paikallamme oltua käynnistin sen uudestaa ja lähti käyntiin, olin haistavani aikas lailla bensan hajua kone pellin alta. Ajoin viel 50 kilsaa kotiin sillä eikä ollu ongelmia. Bensan hajusta konepellin alla remppa sano että ei siel mikään vuoda kun teki talvihuollon sille viikko sitten vaihdettiin tulpat ym. Ladani teki saman tempun tossa kuukaus sitten. Ja sitten toinen juttu mikä on vikana kun pissapoika päättää ittekseen toimia vaik ei virta ole päällä? On meinannu monet sydärit tulla ku se rupee ittekseen ruikkii tuulilasin pesuainetta. Olen käyny ja niin myös remppa kaikki letkut läpi mutta ei tunnu löytävän vikaa. Ja sit musta tunuu että noi tän paikka kunnan rempat ei oikein ole kiinostunu koko ladasta :cry: Mutta jos osaisitte auttaa mua??!! Pleaseeee!!! Kysessä on lada 1200s vai oliko l -90 :oops: Kiitos etukäteen neuvoista :)
saaga

:D unohtu kertoa että tyhjä käynti ok. Ehkä liiankin kova ääninen eikä ole säätäminen pienemmäksi auttanu kun ajon jälkeen metelöipi. T: Sama ku yllä :roll:
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

en mä osaa vastata oikein muuhun kuin että taitaa olla 1200S jos on -90 mallia :D niin ja toi että bensa haisee konehuoneessa, se on melkeinpä ominaisuus, ei välttämättä liity mihinkään vikaan.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Oliskohan bensapumppu huono? Tai roskia kaasarissa?
mauko

Viesti Kirjoittaja mauko »

Puola, konkka sökö,vettä pensan seas? Hiukan toista miljoonaa vaihtoehtoo mis vika voi olla, itellä ny tuli noi het mieleen...
IL02

Viesti Kirjoittaja IL02 »

Jos siina on karjeton sytytys, niin sytytysyksikko saattaa olla soko.
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
mauko

nih se on kans yks vaihtoehto, mullaki ollu noita ooppeleita jokka toimii vaan kylmänä :evil:
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Onkohan imuilman säätövipu talviasennossa, tai onko siellä edes sitä letkua joka vie pakosarjan kylkeen?

Ei tarvi olla edes pakkasella, kun ilman tuota kärsää tulee kaikennäköisiä käyntihäröjä.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
mauko

Tuskin sen takia kulku loppus kyl siä on joku oikeen vika ellei vaan kaasari jäätyny...
Viimeksi muokannut mauko, 28.10.2005 20:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

mauko kirjoitti:Tuskin sen takia kulku loppus kyl siä on joku oikeen vika
Juu, ohan siellä oltava joku muu vika...kuhan arvailin.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
mauko

kheh ehdimpä muokata
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Kyllähän se jos kaasari alkaa jäätään niin aikalailla ne menot alkaa loppuun... Ja nythän se on kyllä paha ilma kun on kosteeta ja kylmää...
mauko

Näinpä
saaga

:lol: oukkei!!! Tarkastetaan noi kaikki jutut... Lisää vinkkei kiitos! Entäs toi pissapoika juttu, onko siihen mitään vinkkei? Kiitos kiitos kiitos :lol:
mauko

Varmaanki kupariliuska viiksen alla ottaa itekseen kiini
Vastaa Viestiin