
Työkaveri oli kypsynyt säilömään Ladaansa ja kaupat tuli. Asteekki-jumalasta oli leima päässyt vanhaksi ja oli eteen tullut miekkoselle 106 Pösö, joka viehätti enemmän. Lada jäi seisomaan maaliskuun lopussa.
Asteekkia oli käynnistelty edellisen kerran heinäkuun lopulla, jolloin oli akku ollut loppu, ja jouduttu käynnistämään kaapeleilla. Sama edessä nyt. Vähän virtaa, pari starttausta ja käyntiin. Pienen lämmttelyn jälkeen kävi nätisti ja tasaisesti. Hinattiin puomilla Espoosta Keravalle.
Faktaa:
Lada 4D sedan 210530 1500S 1992, eli Axtec-kaasari ja katalysaattori = vähäpäästöinen. Eli lähes kaikkien kammoksuma hirvitys

- ajettu 77 tkm, 2. omistajaa.
- 1.omistaja entinen taksikuski, jolla Asteekki oli 1992-2003. Huollot tehty ajallaan Deltassa, uudesta asti synteettisiä öljyjä koneessa. Kortti meni vanhaksi = Lada myyntiin
- 2.omistaja kolleegani Hgin Postikeskuksesta 2003-2005. Huollattanut Ladaa säännööllisesti.
- väri: klassinen viininpunainen
- 2 renkaat, molemmat lähes uudet
- olisi pitänyt leimata 27.3.2005. Nyt ei kannata leimata ennen 27.11.2005. Jos leimaa ennen em. pvämäärää, joutuu katsastamaan uudestaan 27.11.2006-27.3.2006 välillä. Eli kunnostellaan rauhassa.
- vikaa: akku loppu (vaihdettu), kytkin jumissa (korjattu), vas. etujarrusatulassa nestevuoto ja vähäisiä ruostekukkasia oikeassa takakyljessä, helmassa ja etuhiekkapellissä. + muuta siistimistä.
Tarkoitus kunnostaa ja hieman siistiä, katsastaa, nauttia hetki ja koeajella ja sitten tullee myyntiin
