mulla oli joskus venäjältä tuotuna muovinen nokka merkki jossa oli seppel ja keskellä luki lada... kolme kerta semmonen multa pöllittiin ja viimeisellä kerralla oli otettu oikein maalien kanssa irti... eli ei hyvä ainakaan konepellille. nykyisin en ole tuota keltasta jättäny mihinkään parkkiin vartiotta, on meinaan syletty ikkunoille ja potkittu levike halki jne....
Team perseauki racing kirjoitti:mulla oli joskus venäjältä tuotuna muovinen nokka merkki jossa oli seppel ja keskellä luki lada... kolme kerta semmonen multa pöllittiin ja viimeisellä kerralla oli otettu oikein maalien kanssa irti... eli ei hyvä ainakaan konepellille. nykyisin en ole tuota keltasta jättäny mihinkään parkkiin vartiotta, on meinaan syletty ikkunoille ja potkittu levike halki jne....
Team perseauki racing kirjoitti:mulla oli joskus venäjältä tuotuna muovinen nokka merkki jossa oli seppel ja keskellä luki lada... kolme kerta semmonen multa pöllittiin ja viimeisellä kerralla oli otettu oikein maalien kanssa irti... eli ei hyvä ainakaan konepellille. nykyisin en ole tuota keltasta jättäny mihinkään parkkiin vartiotta, on meinaan syletty ikkunoille ja potkittu levike halki jne....
tähän sopii Jämsän keskustassa kuultu kommentti kun ajettiin letkassa, niin jonkun riisipussin takapenkiltä joku huusi, "mikä teillä on vikana"
jyväskylän seudulla on selvästi jotain kasvukipuja tai muita sosiaalisia ongelmia, kun noita autojen tärvelemisjuttuja kuuluu sieltä päin aika paljon?
mut asiaan, tollanen merkki pitää olla sit jotenkin taittuva muuten se on kielletty turvallisuussyistä.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
tuo merkki on ilmeisesti forssalaisen auton keulalta
kysyin kyseiseltä hnkilöltä tarjousta noista merkeistä
mutta eipä tässä ole kuin vuosi pari mennyt enkä vieläkään ole vastausta saanut
pressa kirjoitti:tuo merkki on ilmeisesti forssalaisen auton keulalta
kysyin kyseiseltä hnkilöltä tarjousta noista merkeistä
mutta eipä tässä ole kuin vuosi pari mennyt enkä vieläkään ole vastausta saanut
Varmaankin aika monellakin mahdollista oman työn ohessa tehdä tuollaisia, mutta jos niitä alkaa myyntiin tekemään niin jotakin se häiritsee ja tulee ongelmia työnantajan(leikkauskoneen omistajan) kanssa.
hieno idea. sillä onhan mersuissakin tähtäin konepellillä niin miksikä ei myös ladoissa (ladan merkki) tuo herättäisi mitä ilmeisimmin ainakin huomiota
Aika masentavaa
Kateellisia ne vain ovat, jotka tuollaista tekevät.
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Aika masentavaa
Kateellisia ne vain ovat, jotka tuollaista tekevät.
Tai vähintään tyhmiä. Jos ei joku mielytä nii pitääkö sitä heti ruveta potkiin...
Kyllähän minäkin tuon firman tiedän, ja kaverille teetettiin siellä crossipyörään jarrulevyt. Eri asia on minkälaisia noi merkit olisi, mistä aineesta, ja kuinka suuri sarja. Voin suositella Prolaseria, työt sujuu ja laatu on korkeaa.