Sivu 1/1
Ladapower kuljettaa läpi lumen ja tuiskun!
Lähetetty: 22.12.2003 12:07
Kirjoittaja Misha
Terveisiä lumimyräkän jälkeisestä Turusta. No ei tuota valkosta mömmöö sit kauheen pal yli puolta metrii satanu, mut tilanne oli todella pahan noin viiden/kuuden maissa tänä aamuna! Harvoja teitä oli aurattu, ja ne jotka oli, oli "aurattu" eli yksi kaista auki ja sekin oli satamassa tukkoon lunta. No, larsson vei luotettavasti perille lentokentälle. Harmi vaan et lentokoneet ei semmosella ilmalla pal lentäny, eli takas vaan samassa sotkussa, metristen vallien yli jne.
Täytyy nostaa hattua, kyllä siperia opettaa, vaikka auto olisikin kännissä tehty! Käynnisty heti, lämpeni nopeasti ja maavara autto pahojen kohtien yli. Takaveto autto tiukoissa tilanteissa. Pari hiekkasäkkiä peräkontissa ois tietty auttanut. No, ladapowerilla selvisin siitä mihin kovin moni muu oli jäänyt jumiin. Loistava suoritus, täytyy ostaa larssonille vodkapullo!
Lähetetty: 22.12.2003 12:24
Kirjoittaja Ladaperhe
No oli aika pöpperöinen keli kyl aamusta, ja paikoin on edelleen. Täällä meillä ei ole vielä aurattukaan.
Täytyy sanoa, että mitä pahempi keli niin sitä tyytyväisempi olen Laatokkaan.
Täällä ei paljoa muita ole liikkunut kuin naapuri neliveto Zetorinsa kanssa ja minä 110:llä.
jeps
Lähetetty: 22.12.2003 19:17
Kirjoittaja Lada-Jussi
aamulla kun tamppasin polkua tonne junalle, niin kävi mielessä että nyt olis kiva omistaa Lada Niva. Junamatka töihin kestikin reilut 3 tuntia normaalin 1 tunti 45 min sijaan. Takasitullessa yksi italialainen veturi hajos, en jäänyt kattelee miten siinä kävi, mutta kai ne otti Neuvostoliittolaisen tilalle että matka pääsi jatkumaan. Aivan fantastinen talvikeli!!!!
Re: jeps
Lähetetty: 22.12.2003 20:42
Kirjoittaja Jaakkima
Lada-Jussi kirjoitti:Takasitullessa yksi italialainen veturi hajos, en jäänyt kattelee miten siinä kävi, mutta kai ne otti Neuvostoliittolaisen tilalle että matka pääsi jatkumaan.
Tiedä sitten noitten Neuvostoliittolaisten veturien neuvostoliittolaisuudesta. Ne kun tuli Suomeen, niistä revittiin ensimmäisenä sähkötekniikka veke ja asennettiin tilalle kotimaiset vermeet. Mutta kyllä ne varmasti toimii täällä pohjolam oloissa paremmin kuin pastanpurijoiden tekeleet, koska makaroonit on suunnitellu ne toimimaan lämpöasteiden puolella ja venäläiset Siperian paukkupakkasissa.
Lähetetty: 22.12.2003 21:37
Kirjoittaja hessu
Tänä aamuna kun läksin nivalla töihin,niin oli aika kuninkaallinen olo! Ei paljon keli painanut,eikä tarvinut vielä edes lukkoa vetää päälle...

Kertakaikkisen hienolaite näillä keleillä!
Lähetetty: 22.12.2003 22:37
Kirjoittaja Jome
Kyllähäm Ladalla aina töihin pääsee

Lähetetty: 22.12.2003 22:38
Kirjoittaja Jome
Kyllähän Ladalla aina töihin pääsee

Lähetetty: 23.12.2003 9:13
Kirjoittaja NesteHukka
Itselleni oli kyseinen aamu Nivalla kuin aivan mikä tahansa muu talvipäivä.
Heti pihasta lähtiessä odotti järkyttävä karhun jättämä lumivalli liittymässä, mutta eipä tuo ollut edes hidastetöyssyn veroinen este
Tänään sensijaan, kun oli ollut vähän reilumpi pakkanen, niin Niva kyllä lähti tulille ilman lohkolämppäriä kuin palmun alta, mutta työmatkan puolessavälissä aloin aavistella jotakin, kun lämppäristä tuli edelleen kylmää, ja lämpömittarin neula kohosi normaalia nopeammin...
Nesteet jäässä sekä syylärissä että lämppärissä.
Noh, ilmeisesti vähän kuitenkin syylärissä kiersi, koska eivät menneet lämmöt punaiselle asti. Työpaikan parkkipaikalla käyttelin autoa viitisen minuuttia, ja sain vetet kiertämään molemmissa.
Pitänee laittaa ennen seuraavia pakkasia uudet nesteet syyläriin.
Tämähän tietysti oli käyttäjän vika, ei Ladan!
Lähetetty: 27.1.2004 10:00
Kirjoittaja eqpe
ladapover kulettaa läpi tuiskun jne..

kannattaapi olla karhiat renkaat alla, niin ei joka lumihiutaleeseen jää kiinni. nimim slikseillä metrin hangesa..
saispa 2105:taki nelivetona
