Sivu 1/1

VW Gofl alipaineletkut

Lähetetty: 13.8.2005 18:41
Kirjoittaja Lada-Jussi
Täällä kun on axtekin kanssa letkuihin totuttu niin osaako joku kertoa Gofin letkuista.

sisko meni hankkimaan -85 Golf 1,6 autom. ja siitä räjähti joku kaasarin alipaineletku, mutta sille ei löydy mitään paikkaa, tietääkö kukaan kaaviokuvaa noista? auto ei lähe enää käyntiin ilman tuota letkua.

Lähetetty: 13.8.2005 18:43
Kirjoittaja pressa
alipaineletkun paikkoja on virranjakajassa ja imusarjassa
kummasta päästä letku on paikallaan niin toisesta paikasta rupeat etsimään

ja miksi muuten natsi-ladan hommasi eikö aitoja ladoja ollut saatavilla

Lähetetty: 13.8.2005 18:47
Kirjoittaja Toveri Sladimir
Konepellissä on tarra(jos enään paikoillaan),mistä pitäis selvitä.

Lähetetty: 13.8.2005 19:37
Kirjoittaja tahko
Tässä joku Paranoid ihmettelee samaa asiaa, tosin että letkut olisivat väärin asennettu.

http://www.hunny.de/VWGOLF.htm

Paranoid kirjoittaa tuolla:

"Bin Neuling und brauche Hilfe bei meinem Golf II BJ 90 75PS.
Hat wohl nen neuen(gebrauchten) Gaser reinbekommen, läuft aber total schlecht, bzw. wenn ich zügig Gaspedal drücke, dann fällt er in ein kurzes Loch und beschleunigt dann erst ruckelnd. Den Gummiflansch (oder wie man dat dingens nennt) wurde gewechselt. Dat Ding das immer mal purös wird und dann Luft zieht.
Ich vermute mal, dass die ganzen Schläuche (Unterdruck und so) nicht, bzw. falsch angeschlossen sind.
Kann mir da mal jemand nen Schaltplan/Explosiomalla nszeichnung liefern, wie alles angeschlossen wird, bzw. verbunden wird? Wäre echt ne super Sache!!!

Thanx!! [Cool] "

Eli lyhykäisyydessään otaksuu (alipaine)letkurensseleissä olevan häikkää.

Saa aikansa kovisteltuaan seuraavan vastauksen Dingolta:

"Da mußt du mal die "Suche" benutzen. Ansonsten, geht er dir ab und zu auch mal aus bzw. geht er schon mal in den Drehzahlkeller??? Bei mir war es ein kleiner L-förmiger Schlauch, der wenn du, vor dem Auto stehst, rechts vom Vergaser sitzt. Der müsste eine Verbindung zum Unterdruckschlauch des BKV´s haben."

Eli että yritä haulla kyseisestä foorumista jne. Samalla Dingo valaisee että autoa edestäpäin katsottaessa kaasuttimen oikealla puolella on pieni L:n muotoinen letku jonka tulee olla yhteydessä auton jarrutehostimen (BKV) alipaineletkuun.

Ei kyllä ihan vastannut kysymykseen mutta on asia näköjään Saksassakin hankala.

Lähetetty: 13.8.2005 19:54
Kirjoittaja tahko
Volkkarin Solexeista on täällä kuvia:

http://www.ruddies.business.t-online.de/solex.htm

Korjaus: Kahtokaas muuten tuota Ruddies-Berlin sivustoa, siellä on ihan asiaa:

http://www.ruddies.business.t-online.de/weber32DCR.htm

Lähetetty: 13.8.2005 20:06
Kirjoittaja tahko
Tuossa on kai jonkun Golfin konehuoneen kuva, liekö se sitten oikea.

http://www.vw-golf-eins.de/bilder/Motor6.JPG

Lähetetty: 14.8.2005 11:17
Kirjoittaja Lada-Jussi
ei noista vielä päässyt jyvälle, tarra on konepellissä, mutta siitä ei saa mitään selvää. Letkuja on siis tuplamäärä verrattuna axtekkiin, eli ihan helv******.... kaasutin on joku pierburgeri

Lähetetty: 14.8.2005 13:18
Kirjoittaja Nonnis
Onnea ostoksesta!

Multa saa sitten halvalla 12-sakaratähtityökalusetin (mikä sen hieno nimi nyt onkaan :lol: ) ja vetarin kiinnityspulttien kierteeseen sopivan kierretapin, joita tarvii sitten kun vetari putoaa.

Lähetetty: 14.8.2005 15:10
Kirjoittaja Lada-Jussi
letkun paikka löytyi, hassu vihreä pyöreä purkki. liitos on vaan sulanut pois joten uusi purkki pitänee löytää jostain, aika paljon oli letkuakin palanut, sillä jämä ei ylttänyt edes puoleen väliin :shock: