Sivu 1/1

110:n ratti?

Lähetetty: 10.8.2005 16:17
Kirjoittaja Ladaism
Miten saisi vaihdettua 110:n ratin tilalle paksumpi kehäisen ratin?
Miten rattin saa irti?
Millanen ratti siihen mahtaisi käydä?
Omasta mielestäni ratti on liian ohut ja liukas kun kädet hikoaa..
Vai pitäskö vaan ostaa ajohanskat =)

Lähetetty: 10.8.2005 16:38
Kirjoittaja Pöhö-Andrei
Niitä kärpäsenpaska-hanskoja vaan tukku penkkien väliin niin kun alkaa taas ote kirpoamaan ottaa vain uudet näppylähanskat nipusta ja taas kestää mopo käsissä.

Toinen hyvä keino on vetää itsevulkanoituva teippiä ratin kehä täyteen eli eräällä tapaa päällystää se sillä. Sitten ei ote lipsu, ainoana miinuksena että kädet tahtoo tummua jos kovin tiukkaan kerkkää kääntää karvarallin ajossa ja sen jälkeen ei ainakaan "näppituntumaan" ole mitään asiaa.

Lähetetty: 10.8.2005 17:46
Kirjoittaja jamppa110
jep!
:n ratti on aika luikas eikä se niin kovin komeakaan ole
itte oon aatellu rallimalli rattiipienempää ja paksumpaa
kävisköhän saamaran ratti :?:

Lähetetty: 10.8.2005 21:52
Kirjoittaja Pöhö-Andrei
Eiko niihin kannata tilata kaverin kautta venäjältä ihan oikea pikkuratti mikä sopii varmasti ja ei lipsu ote. Netistä varmasti löytyy hintatiedot ja kuvat ja siitä vain kerkkäkauppaan tulostelaput mukana.

Ei se sen vaikeampaa ole.

Lähetetty: 10.8.2005 23:35
Kirjoittaja jamppa110
[quote="Pöhö-Andrei"]Eiko niihin kannata tilata kaverin kautta venäjältä ihan oikea pikkuratti mikä sopii varmasti ja ei lipsu ote. Netistä varmasti löytyy hintatiedot ja kuvat ja siitä vain kerkkäkauppaan tulostelaput mukana.

Ei se sen vaikeampaa ole.[/quot

joo kannattais mut ku ois tos kaveril samaran ratti minkä toin sille viipurista ja se on komee ja se myis sen takas
tietty sehän selviää ku ottaa ratit irti pistää viekukkain ja sovittelee

Lähetetty: 11.8.2005 1:53
Kirjoittaja Pöhö-Andrei
Jos en nyt aivan väärässä ole mitä yleensä olen niin samaran keskiö poikkeaa 110 sarjalainen keskiöstä siten että ei käy.

Lähetetty: 11.8.2005 8:26
Kirjoittaja pressa
ladan ratti on juuri oikean vahvuinen
takavedon siroon rattiin tottuneena tuntuu tuo satakympin ratti jo aika paksulta