Sivu 1/1
Ladan arvostus?
Lähetetty: 18.7.2005 23:31
Kirjoittaja buyer
Yritän myydä huutonetissä atsteekki Ladaa ja eikös joku kehtaa tulla ehdottamaan vaihtoa ruiskuvolvoon. Minne oikein on kadonnut Ladojen arvostus. Ymmärsin sentään heti kieltäytyä moisesta tarjouksesta.
Lähetetty: 19.7.2005 12:13
Kirjoittaja Team perseauki racing
itselläni ei ainakaan ole kovin korkealla arvostus noita katti vehkeitä kohtaan
Lähetetty: 20.7.2005 16:08
Kirjoittaja Jaska HKI
. AXTEC-Lada on sellainen välimalli ennen näitä ruiskukatteja,jolloin pystyttiin perinteisellä kaasutintekniikalla annostelemaan riittävän laihaa seosta katalysaattorin poltettavaksi.Tavallaan se edustaa kaasutinteknologian huippua

.Tekniikka on ymmärrettävää jos siihen viitsii perehtyä.Syy siihen että sitä ei arvosteta on varmaan lisääntynyt mahdollisuus vikaantumiseen,varaosien hinta ja saatavuus.Kieltämättä varmaan perinteisen Ladan omistaja tuntee itsensä ulkopuoliseksi kun kaksi AXTECIN omistajaa alkaa puhua "täystehon tunnistimesta,lämpötila-anturista,AFR-boxista,hapettumista littimistä,automaattiryypystä,NOX-anturista ym...

"
Lähetetty: 20.7.2005 17:46
Kirjoittaja liero
tiedä mikä jumala volvossa vaikuttaa mutta tuskin vaatii yhtä paljon uhrilahjoja kun asteekki jumala
eipä tosin helpoimpia myytäviä liene vanha volvokaan...
Lähetetty: 20.7.2005 20:05
Kirjoittaja pressa
itse kävin juuri laittamassa yhden axtec ladan kuntoon
korjaamolla (ei delta) oli vaihdesttu jo purkuautosta kaasutin, lampra-anturi ja katalysaattori joilla oli saatu päästömittauksesta läpi
mutta auto ei ottanut enää kierroksia
olin jo parinviikon ajan konsultoinut puhelimitse korjausta mutta tämä viimeinen oire ei ollut poistunut
nyt kun kävin paikalla totesin että ensimäiseksi antamaani ohjetta ei ollut toteltu eli vivuston puhdistus ja voitelu oli tekemättä
ja sehän on axtec ongelma kun vivusto on liikkumattomana vuoden niin ilman voitelua se ei lähde liikkumaan
eli liuottimella vivuston pesu ja sen jälkeen crc:tä vivustoon niin että ui
tämän jälkeen vielä tarkistettiin letkut ja johdotus
main ja idle johdot väärinpäin joten vaihdettiin oikeinpäin
näillä toimenpiteillä alkoi käymään kuin kello
ja kierroksia otti niin hyvin että kytkin alkoi luistamaan
Lähetetty: 20.7.2005 21:37
Kirjoittaja jimmy
Ajettiin juuri jälkikasvun (4 poikaa) kanssa 2107:llä 1,6L(Axtec) 790 km.
Vantaa-Kustavi-Uusikaupunki-Kokemäki-Humppila-Vantaa.
Hyvin pelasi, keskikulutus 7,6 l /100km. Auto tupatentäynnä telttaa ja muuta rekvisiittaa leiriytymistä varten. Kuski kyllä kiihtyi välillä, lähellä oli jopa ylikeitto
Kustavin lomakeskuksen sauna oli paikallaan kuuman reissun päälle, oli muuten maksuton. Uudessakaupungissa Santtiorannan sauna oli 10 euroa perheeltä, mutta löylyt paremmat.
Välillä satoi kaatamalla ja yöt oli kosteita, mutta mitään odottamaani sähköpulmaa ei ilmennyt. Onneksi leiriytymisen aikana ei satanut.
Lähetetty: 20.7.2005 21:58
Kirjoittaja Nonnis
Hiano juttu
Mulla se vei kympin satasella!

Lähetetty: 20.7.2005 23:16
Kirjoittaja jimmy
Joo en muuta ole tehnyt kuin puskurit kiinni ja bensaletkun vaihtanut.
Kaikki ajot olen sillä tehnyt, reilu 2000 km jo tullut