Sivu 1/1
1500s ei lähe käyntiin lämpösellä koneella? käy huonosti
Lähetetty: 10.7.2005 15:59
Kirjoittaja pzq
1500s ei lähe käyntiin lämpösellä koneella? käy huonosti ja joskus jopa sammuu, mutta noin 10 min päästä lähtee suhkoht normaalisti käyntiin?
Vähän tuppaa ärsyttää kun jättää välillä valoihin kun ei sustu enää käynnistymään

Lähetetty: 10.7.2005 20:04
Kirjoittaja pressa
lisätietoa kaivataan
onko axtec vai vanhempi
eli vähintään vuosimallitieto lisäksi niin olisi helpompi lähestyä ongelmaa
Lähetetty: 11.7.2005 19:29
Kirjoittaja pzq
vm.91 eli vissiin ei oo axteekki? vai oonko oppinut väärin että tämä katti malli olis ns.axteekki?
Lähetetty: 13.7.2005 0:52
Kirjoittaja LENNY
Jos sulla on neukku weberi kaasutin,mikä siä todennäköisesti on,tarkista että ykköskurkulla on isompi suutin.Sit laitat kaasarin yläosan,sen missä koho on kii,ruuvipenkkiin tms. pystyasentoon,koho roikkuu alaspäin..Neulaventttiilin kuula ei saa painua sisään,vaan kohon vipu koskettaa kuulaa juuri ja juuri.Nyt mittaat kohon ja tiivistepinnan välin.Se pitää olla 6,5mm / +-0,25mm.Jos näin ei ole,säädät välin,taivuttamalla sitä vipua joka koskettaa venttiilin kuulaa.
Ja kohon liike säädetään 8 milliin / +-0,25mm.Sen säädät taivuttamalla edellämainitun vivun yläpuolella olevaa vähän isompaa vipua,joka rajottaa kohon liikettä.
Yksinkertainen homma,vaikka voi näin selostaen tuntua monimutkaiselta.Mut kun on kaasari auki ja ihmettelee,niin kyl sesiitä selviää
Sit ei ainakaan saa liikaa/liian vähän,vaan juuri sopivasti.Toi säätö pitää tehdä aina jos kaasariin vaihdetaan esim. korjaussarja tai jotain muita kohoon liittyviä osia.
Ja bensa puolen vialta toi kuulostaa,sun autos vika..
Lähetetty: 13.7.2005 1:15
Kirjoittaja TOVERI NIVA
KRÖHÖM!
Sen verta korjaan tuota juttua että ykköskurkulla pienempi pääsuutin ja kakkoskurkulla sit se isompi kun on yleensä isompi kurkkukin.
Se on Lennyn ajatukset näköjään vielä vähän sekasin uuden nimityksen johdosta: SORONÒ Off-Road Teamin kaasarispesialisti
Lähetetty: 13.7.2005 23:20
Kirjoittaja LENNY
TOVERI NIVA kirjoitti:KRÖHÖM!
Sen verta korjaan tuota juttua että ykköskurkulla pienempi pääsuutin ja kakkoskurkulla sit se isompi kun on yleensä isompi kurkkukin.
Se on Lennyn ajatukset näköjään vielä vähän sekasin uuden nimityksen johdosta: SORONÒ Off-Road Teamin kaasarispesialisti
No kai mä ton tiesin,testasin vaan onko Toveri niva valppaana

Lähetetty: 16.7.2005 13:43
Kirjoittaja pzq
KAASUTTIMEN HUOLTOSARJA LADA TAKAVETOISET
1500 (ilman alatiivlevyä, mutta sisältää suuttimia). . . . 28-3016 16.48 ???
<--- uskaltaskohan noita motonetin kaasutin huoltosarjoja käyttää?
Lähetetty: 16.7.2005 16:32
Kirjoittaja TOVERI NIVA
Miksei tietty uskalla mut kannattaa hommata Venäjältä semmonen kunnollinen huoltosarja jossa on muutakin kuin vaan pari tiivistettä ja kalvo.