Sivu 1/1
2107 kaasari.
Lähetetty: 7.7.2005 10:18
Kirjoittaja Kanttikuski
Minun 2107 1600 ladassa on kaasutin numero 2105,onko liian pieni laite,
kun tuntuu kiihdyttäessä laiskalta.Miten muuten tutkittiin sitä aukeeko
toinen kurkku,on kalvolla aukeavaa mallia.
Lähetetty: 7.7.2005 14:39
Kirjoittaja Lada-Jussi
joo se on 1,2 - 1,3 mallien kaasutin, 1,5 ja 1,6 malleissa on 2107-1107010 kaasutin, eroa on kyllä lähinnä suuttimien koossa eli niitä vaihtelemalla voi selvitä, tosin itellä on tuollainen viritystuning kaasutin ja ei toi kovin tykisti lähde sillä.
Lähetetty: 8.7.2005 9:14
Kirjoittaja aropupu
2107-mallissa on myös isommat kurkut kuin 2105-mallissa..kakkoskurkun aukeamisen tutkit parhaiten siten että kun auto on käynnissä,menet kurkkimaan kaasarin viereen ja vetäset kaasuvivusta hanat täysin auki.jossain 3000rpm paikkeilla kakkoskurkun pitäisi ruveta aukeamaan..
Lähetetty: 8.7.2005 12:37
Kirjoittaja Lada-Jussi
aropupu kirjoitti:2107-mallissa on myös isommat kurkut kuin 2105-mallissa..kakkoskurkun aukeamisen tutkit parhaiten siten että kun auto on käynnissä,menet kurkkimaan kaasarin viereen ja vetäset kaasuvivusta hanat täysin auki.jossain 3000rpm paikkeilla kakkoskurkun pitäisi ruveta aukeamaan..
oho tosiaan, ykköskurkku on millin isompi 2107 kaasarissa

koko eroa näkyy olevan myös kakkoskurkun avauksen suuttimessa, eli josko se on vaihtamatta tossa mun kaasarissa isompaan, siksi kulku on vähän kankeempaa?
Lähetetty: 8.7.2005 16:08
Kirjoittaja Kanttikuski
Mitä suuttimia pitäisi vaihtaa,vai pitääkö vaihtaa koko laite uuteen.