Sivu 1/1

taunuksen weber ??

Lähetetty: 6.7.2005 21:43
Kirjoittaja pappa- igor
mitä seoksille tapahtuu kun ilmasuuttimen kokoa muutetaan? kaiken järjen mukaan kun ilmasuutinta suurentaa niin seos menee laihemmaksi???!!!! mutta tämä tekee toisinpäin? kun tyhjäkäynti seosruuvia aukaisee niin seos mennee rikkaammalle eikös ruuvi säädä yleensä ilmakanavaa joten aukaistessa piäis laihentua???

Lähetetty: 6.7.2005 21:58
Kirjoittaja pressa
nyt olen kysymys merkkinä
mikä ilmasuutin
tyhjäkäynnin seos ruuvihan on polttoainekanavassa ja aukaisemalla päästää enemmän polttoainetta
ilmahan menee suoraa kurkuista tupaan ja suuttimista kulkee polttoaine

no empä minä tiedä onko joissain ilmalle kanavia

Lähetetty: 6.7.2005 22:51
Kirjoittaja tahko
Oli aikoinaan Tanari ja oli yleensä huoltoaseman paarissa puhe jostain kumman syystä tyhjäkäynnin ilmaruuvista. Kyllä se sinulla ihan oikeipäin pelaa. Nimitys on Tosi-Ford-sepillä jotenkin kieroutunut, vaikka homma pelaa ihan kuten normaalisestikin. Granadan kaasarissa oli ilmalle joku ihme kanava jota ei Haynesin korjausopas tuntenut. Auto oli Ruotsista tuotu vähäpäästöinen ei-KAT auto vm-82. Se suutin oli kiinteä eikä siihen tarvinnut kajota. Se kaasari meni muuten aika pian vaihtoon ja perinteinen Weber tilalle kun ei siihen saanut tyhjäkäyntiä. Oli kai runko halki tai jotain kun oli ilmavuotoa koko ajan.