Sivu 1/2
LADAN HINTA KOHALLAAN?!?
Lähetetty: 21.6.2005 10:19
Kirjoittaja jamppa110
ELI MIKÄ ON MIENESTÄSI LEIMATUN LADAN HINTALUOKKA/HINTAHAARUKKA
Lähetetty: 21.6.2005 10:36
Kirjoittaja RTJN65
Toi muuten riippuu ladasta. Leimattu voi olla todella ruosteinen yksilö jolla jo 200 tkm lasissa ja joka paikka repsottaa. Tai sitten 30 Tkm ajettu todella hyvästa kodista oleva yksilö jolla on ajeltu vain kesäsunnuntaisin kirkkoon jos on varmasti ollut sateeton päivä.
Myös malli vaikuttaa todella paljon (combi, astek, ruisku, tuunaus).
EDIT: Tuhannen viestin virstanpyläs saavutettu

.
Lähetetty: 21.6.2005 16:06
Kirjoittaja veli alexei
Kyllä taitaa olla aikas turha ettiä ton 300-500 alle minkään näköstä. Toki niitä puutarhatyökaluvarastoita halvemmalla voi saada, mutta niistä auton saaminen vaatii aikas pirusti töitä yleensä. Toki tosiaan malli vaikuttaa. Tässä kuitenkin varmaan pyrittiin tutkiin mielipiteitä takatuupparien hinnoista.
Lähetetty: 21.6.2005 17:16
Kirjoittaja Lada-Jussi
juuri katsastettu voisi olla tuon 300-500 lähtöhinnaltaan, siitä sitten mallin ja kunnon mukaan enempi (esim 110 mallit varmaan katsatetusta lähtöhinnat 3000-5000). alle 300 olis sitten rekisteröimättömät tai viimesiään vetävät leimat. Toisaalta leimaton ja kilvetönkin voi olla yli 500 euroa, jos kyseessä on jotain speciaalia.
Lähetetty: 21.6.2005 17:22
Kirjoittaja tahko
Leima ratkaisee näissä ei-kat kaasutintakavedoissa.
Leima: 300-500 EUR
Ei leimaa: pääsääntöisesti alle tuon
Lähetetty: 21.6.2005 20:25
Kirjoittaja Nonnis
Tohon 300-500 haarukkaan on omat Lada- ostot ja myynnit sijoittunut kun kyseessä on ollut kunnossa oleva auto jossa on leimaa kohtuullisesti jäljellä.
Nivalla sen sijaan on ihan oma hintaluokkansa, 300-500:lla ei saa oikein raatoakaan.
Lähetetty: 21.6.2005 21:11
Kirjoittaja Lada-Mies
ite ostin 150e 113t ajettu helmat ruosteessa
mut ku sen piti päästä siitä eroon tilan vuoks
ja ei mun kannata leimalla nyt pitää ku oon vasta 12
enkä anna isän ajaa ettei tuu kilsoja vielä.
mutta sitten kun kortin saa ni johan tulee kilsoja.
mut se on sillon vvähän ajettu
Lähetetty: 21.6.2005 22:07
Kirjoittaja Team perseauki racing
itse maksoin tuo vfts replican aihiosta 100e pihaan kuletettuna.(2105 vm88) pohjassa ei ollu hitsaamista mutta perä oli tökätty lyhty pylvääseen ja etu puskurin alta oli pelti rytyssä. niin ja molemmin puolin takakulmat kasassa. eikä sisutassakaan ollut mitään ehjää.oli sentäs kilvissä. ai niin oli lohjennut pako ventiilistä palanen
ja tuosta 1200l (vm88) aihiosta sai maksaa 150e oli ventiili vikainen (pala murtunut pako ventiilistä ) ja ei niin vähääkään ruosteessa. ovet helmat ja lattiat sai hitsata, sisuta on kuin uudessa.
tuosta isän työ autosta maksettiin 200e ventiili vikaisena (pala murtunut pako ventiilistä ) (2105 vm88) ei mistään hitsattu ja täysin virheetön kori eikä sisältäkään huono, tosin nykyisn ohjaus virheestä johtunut ruttu oikessa etu kulmassa ja pinen lommo vasemmanssa.
Lähetetty: 22.6.2005 0:01
Kirjoittaja jamppa110
vähä meinasinkii et toi ois niin kinkkinen just siks ku niit on kaiken laisia leimattujakin ladoja myynnissä
itte ku ostin sen 1200s(jota vieläkin ikävä) maksoin siitä 200€ se oli 90tkm ajettu yhellä omistajalla ollut ja ruostetta repsikan ovessa kun oma tunkki petti ja vei maalit siitä edellinen omistaja oli alannut vain lauantaisin torille ja kerta viikkoon kauppaan joutui myymään kun ikää niin että lääkäri vei kortin
mut taas ois LADAN siis takapotkun osto etessä sais 110 huilia

Lähetetty: 22.6.2005 0:03
Kirjoittaja pressa
kyllä satakympistä aina muutamia tonneja kannattaa maksaa ja kanttilampusta hyvästä tonni
ja helmi pyöreälamppuinen tai jopa tuplalamppu voi myös olla tonnin
mutta elämä on
Lähetetty: 22.6.2005 7:45
Kirjoittaja RTJN65
Miettikääpä hintaa tälle: Lada 2104 1700I -95 ajettu 30,000 km. Siisti ja hyvin pidetty (lähes kuin pakasta). Kaikki huollot ja massaukset kunnossa. Jopa vaihdettu öljyt 2 kertaa vuoteen.
Hiihaa...

. Se on mun.
Lähetetty: 22.6.2005 12:06
Kirjoittaja AI
Omani hain romulavan vierestä...
Lähetetty: 22.6.2005 15:22
Kirjoittaja LamaAjanElvis
ite möin vm90 2105 1500/5v värkin kaverille 80eurolla jokuaika sitten. leimaa oli syksyyn. vero tuppas tuleen eikä ollut varaa maksaa. no saimpahan siitä rahat toisen ladan veroon. (tosin sekin seisokissa).
Lähetetty: 22.6.2005 19:48
Kirjoittaja povenza
Mä ostin keväällä -89 Nappiksen satasella. Leimaa Lokakuun puoleenväliin. Kunto ihan hyvä. Mutta taisi käydä mulla tuuri sen auton kans. Se edellinen omistaja oli ihan pa. ja kauhee jano päällä. Niinpä oli helppoa saada Larsson halvalla meidän perheeseen.
<--Niin juuri tämä yksilö

Lähetetty: 22.6.2005 21:49
Kirjoittaja liero
kai se larpan hintaluokka menee 0----> uusi 110 välillä,
itte katon hintani kunnon en vuosimallin mukaan.
pl. asteekit

(liero ei enää uhraa asteekijumalalle) mistä en maksaisi kun sikspäkin verran...
nivasta -88 tuore leima ,ei korroosiota... maksoin n. 2k€ ,joku voi sanoa kalliiksi mutta eipä ole tarvinnu kemppiin tarttua...
edellinen mattamusta 1200s oli n.350€ ei kuppaa ja ostoa varten leimattuna , ja siihe 1.7 varaosa larppa eurokossulla

,mattamustan myin 1.7 koneella ja kuukauden leimalla 350€