menee taskin otsikosta ohi ja täsät on keskustelu muistaakseni joskus... tuohon omaan nappiikseeni hommasin ehdottomasti käpy mallin puskurit koska se on yksinkertaisesti tolkuttoman ruma ilman niitä. ja tuosta kantti lampusta karsin ne ensiksi pois. tai minusta tuo kanttilampuinen ei ole kovinkaan häävin näköinen ilman tuota vfts levike satsia.
Itse olen ilmeisesti kohtuupalkkaisessa vakitöissä käyvä vanha äijä, jonka oletusarvoiseen sosioekonomiseen viiteryhmään ja kuuluvilla pitäisi olla tuollaiset pari kolme vuotta vanhat japsiperheautot suxipoxi katolla jne. Mutta minäpä poika ajelenkin maakunnan rähjäisimmällä kanttilamppu-Ladalla JOSSA ON PUSKURIT (raktorin nostolaitteella ja lekalla oiotut) KIINNI JA KAIKENKUKKURAKSI ON AUTO PÄÄLTÄ JA ETENKIN SISÄLTÄ KUIN PELTOAUTO TAI PYÖRILLÄ OLEVA KAATOPAIKKA. Johdonmukaista - eikö totta?
jokaisella on mieltymyksensä, itse katon että puskurit on hyvät, ne on kauniit, orkkikset, tukevoittaa koria eikä toi mun nappiskaan todellisuudessa Corveteksi muuttunut menoltaan eikä muutenkaan vaikka puskurin otti pois.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kyllä sen kantin keulan oon nähny aina niin, ettei siihen ole ikinä puskuria tarkoitettukkaan Takapää myöskin on aika hyvännäköinen ilman puskuria, kunhan vaan löytyy tolkuton rallipönttö Tuli mieleen että voiskin metsästää tohon 1500ässään 2107 takavalot, ne on jotenkin tyylikkäämmät näköiset...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.