joskus sitä ihmettelee mistä hyvästä tv lupa pitää maksaa ku tv:stä tulee pelkkiä uusintoja ja muuta turhanpäiväistä. toki jotkut ohjelmat on ihan jees uusintana esim: pulttiboys, salaiset kansiot niin no siinäpä ne tais ollakkin
melko sama mitä töllöstä tulee mutta käsittääkseni suuri seikkailu on yksi turhimmista ohjelmista
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
No nyt se loppu. Kaikkihan alkaa tuntua tylsältä kun liian pitkään toistetaan samaa.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
No katoitteko sen "finaalin" oli kyllä ehdottomasti huonointa mitä olen ikinä nähnyt. Oli tuskaa katsoa edes koko sontaa teki kyllä mieli tappaa itseni kun sitä katoin ja sen "finaalin" jälkeen teki mieli tappaa kilpailijat ku ne hehkutteli sitä kuinka kova se voittaja oli. naurettavinta ja näytti tosi halvalta. Verrattuna esim selviytyjiin (huono sekin) suuressa seikkailussa suorastaan luovutettiin rahat sille ukkelille tänä vuonna. Viime vuonna voiton eteen piti sentään tehdä jotain!
Nii ja semmonen että eihän sitä olisi tarvinnut edes katsoa mutta ku piti katsoa että voisin kommentoida tänne.
Allekirjoitan itsekin. Ei ole järkeä, kun finaalissa on vastakkain jo yhdesti pudotettu Köpö ja nainen, joka selvällä valehtelulla (olisi väittänyt Ahtia samantien pedofiiliksi, ihmissyöjäksi ja ambideksteriksi) pääsi jatkoon. Tässä ohjelmassa ei noudatettu edes omia sääntöjä.
Itse olen yrittänyt ratkaista huonojen TV-ohjelmien ongelmaa sulkemalla koko töllön. Vaan kun neljältä kanavalta puskee sontaa, niin oli pakko hankkia satelliittivermeet. Sitten alkoi puskea liki kahdeltasadalta kanavalta soopaa. On kuitenkin niin, että nyt ainakin voin valita, mitä kanavaa katson. Kyllä sieltä komeita kuvia tulee, vaikka kielestä ei ymmärräkään. Mitään maksukortteja en ole hommannut, ihan vaan ilmaisia kanavia.
Radio on hyvä. Itse kuuntelen usein Radio Suomea. Toisaalta valinnanvaraa lisää, jos on mahdollisuus kuunnella myös pitkä-, keskipitkä- ja lyhytaaltoalueilla lähettäviä ulkomaisia radioasemia. Kyllä valinnanvaraa on, kielimuuri sattaa tosin tula vastaan.