Sivu 1/1
Mittaristo
Lähetetty: 25.5.2005 9:51
Kirjoittaja Ladailia-87
Elikkäs olen siis vaihtamassa mittaristoon polttimoita ja samalla vois vaihtaa mittarin taustat... mutta se mittaristo ei lähde kirveelläkään irti!
Olisiko joku niin ystävällinen ja kertoisi niksit/konstit miten mittaristo lähtee irti?
Lähetetty: 25.5.2005 10:55
Kirjoittaja lada 1300s
Minulla se toimii ainakin niin että siinä mittariston alla pehmeässä osassa on kaks reikää niistä kun painaa vaikka ruuvarilla semmosta peltiä niin mittaristo irtoaa ja sitte irrotat nopeusmittarin vaijerin. Takas pitäs mennä kun painasee vaan mittariston takas juunou.
Lähetetty: 25.5.2005 11:17
Kirjoittaja Ladailia-87
Pitää kokeilla tota jutskaa... mietin vaan sitä nyt että ku vaihtaa ne mittarintaustat niin nehän pitää ottaa ne viisarit irti? miten sen sais patentoitua ettei mene mittarit sekaisin kun ne kierre jousethan pitää olla oikeassa kireydessä????
Lähetetty: 25.5.2005 12:03
Kirjoittaja tolstoi
lada 1300s kirjoitti:Minulla se toimii ainakin niin että siinä mittariston alla pehmeässä osassa on kaks reikää niistä kun painaa vaikka ruuvarilla semmosta peltiä niin mittaristo irtoaa ja sitte irrotat nopeusmittarin vaijerin. Takas pitäs mennä kun painasee vaan mittariston takas juunou.
Tää perustuu Nivaan:
Mun Nivoissa ei oo aukastu niitä reikiä, et jos ei haluu puhkoo, niin ainakin Nivassa lähtee mittaristo, kun painaa sitä alaspäin noin sentin, jolloin yläreuna vapautuu koukuistaan ja koko hoito tippuu syliin.
Lähetetty: 25.5.2005 15:20
Kirjoittaja BA3 RACING
Ladailia-87 kirjoitti:Pitää kokeilla tota jutskaa... mietin vaan sitä nyt että ku vaihtaa ne mittarintaustat niin nehän pitää ottaa ne viisarit irti? miten sen sais patentoitua ettei mene mittarit sekaisin kun ne kierre j
jousethan pitää olla oikeassa kireydessä????
Ei niitä viisareita tarvi ottaa pois,laitoin ite suoraan alkuperästen päälle
Lähetetty: 25.5.2005 16:31
Kirjoittaja Team perseauki racing
BA3 RACING kirjoitti:Ladailia-87 kirjoitti:Pitää kokeilla tota jutskaa... mietin vaan sitä nyt että ku vaihtaa ne mittarintaustat niin nehän pitää ottaa ne viisarit irti? miten sen sais patentoitua ettei mene mittarit sekaisin kun ne kierre j
jousethan pitää olla oikeassa kireydessä????
Ei niitä viisareita tarvi ottaa pois,laitoin ite suoraan alkuperästen päälle
nyt meni kyllä vähän oli miten esim nopeus mittariin laitat pohjan ottamatta viisaaria irti??
ladaan en ole koskaan mittarin pohjia tehnyt mutta muissa olen nostanut sen viisarin stoppari pykälän yli ja merkannut kohdan missä se "roikkuu" ja eikun samaan kohtaan takas hyvin on pelannut, tosin onko sitten ollut tuuria matkassa sitä en tiedä
Lähetetty: 25.5.2005 17:26
Kirjoittaja lada 1300s
Ei kai sitä muuten voi kun Keskeltä alas kahtia papru ja pudottaa paikalleen ei kai sitä halkemaa nää siitä tai viisari irti.
Lähetetty: 25.5.2005 20:24
Kirjoittaja BA3 RACING
Nappikseen ne ainaski meni pujottamalla
Lähetetty: 25.5.2005 20:32
Kirjoittaja Team perseauki racing
lada 1300s kirjoitti:Ei kai sitä muuten voi kun Keskeltä alas kahtia papru ja pudottaa paikalleen ei kai sitä halkemaa nää siitä tai viisari irti.
itse joskus kokeilin halkasita tuota mittarin pohjaa kun piti piikkin ssada valkoiset mittaripohjat, aluksi tulos oli kohtuullinen mutta annas ku sai kosteutta ja alko siitä halkeemasta repsottaan. mittarin pohjat oli tulostettu valokuva paperille ja bostikilla kiinni