Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Niin kävi. Kävin tapaamassa hovitoimittajaani Venäjällä niin hän ilmoitti minulle olevan yllätyksen tulossa. Sitten hän kiikutti minulle UUDEN ASTEX (kopio solex) Kaasarin käteen. Numero 21053-1107010-62.
Kyllä tuntui juhlavalta pitää ASTEEKKI JUMALAN HENKEÄ uutena käsissään. Ostin sen siltä seisomalta (kaveri näki että olin kuin pikku lapsi joka oli juuri saanut uudet luistimet ).
Kysymys nyt kuuluukin: Pidänkö sen itse (itserakkaasti ) vai myynkö sen sitä todella tarvitsevalle (epäitsekkäästi )??? .
Toinen kysymys: Jos myyn niin millä hinnalla??
Tässäpä paha dilemma!. Pitäskö kysyä neuvoa itseltään Asteekilta??.
tuo onkin paha pulma
millä noista tarvitsijoista valkkaa sen kuka sitä eniten tarvitsee
hintakin on suhteellinen käsite
jos se menee virheettömään paapan 65tkm ajettuun niin ei tunnu missään mutta taas jos 189tkm ajettu pakkelilaiva niin on kallis
kuinka muuten oli löytynyt? eikös nuo asteekit kadonneet jo vuosia sitten
ja enhän muuten mitään epäoikeuden mukaista ehdottanut
jos paapan auton arvo 600e ja pakkelilaiva 70e niin sadan euron kaasutin tuntuu pahalta tuohon halvempaan
no tuo sata oli villi veikkaus ei hinta suositus/tieto
Haa. SATA EUROA . No niin nyt päästiin asian ytimeen. Toisaalta johonkin todella säilytettävään autoon ...Hmm... . Paha sanoa mutta noita ei siis kasva puissa.
Toikin oli ton jo 2 vuotta yhteistyötä tehneen kaverin löytö jostain varaosavarastosta jota siivottiin uudemman tavaran tieltä. Oli kuulemma paikallinen edustaja varautunut ( lue varustettu) länsi Ladan vierailuun Pietarissa ammoisina aikoina.
RTJN65 kirjoitti:Haa. SATA EUROA . No niin nyt päästiin asian ytimeen. Toisaalta johonkin todella säilytettävään autoon ...Hmm... . Paha sanoa mutta noita ei siis kasva puissa.
Toikin oli ton jo 2 vuotta yhteistyötä tehneen kaverin löytö jostain varaosavarastosta jota siivottiin uudemman tavaran tieltä. Oli kuulemma paikallinen edustaja varautunut ( lue varustettu) länsi Ladan vierailuun Pietarissa ammoisina aikoina.
Anna se Nonnikselle ilmatteks, sen auto on säilyttämisen arvoinen. Jos se ei saa sitä kuntoon se hylkää sen helmen ja ajaa lopun ikänsä intin kuppasella farkulla.
RTJN65 kirjoitti:Haa. SATA EUROA . No niin nyt päästiin asian ytimeen. Toisaalta johonkin todella säilytettävään autoon ...Hmm... . Paha sanoa mutta noita ei siis kasva puissa.
Toikin oli ton jo 2 vuotta yhteistyötä tehneen kaverin löytö jostain varaosavarastosta jota siivottiin uudemman tavaran tieltä. Oli kuulemma paikallinen edustaja varautunut ( lue varustettu) länsi Ladan vierailuun Pietarissa ammoisina aikoina.
Anna se Nonnikselle ilmatteks, sen auto on säilyttämisen arvoinen. Jos se ei saa sitä kuntoon se hylkää sen helmen ja ajaa lopun ikänsä intin kuppasella farkulla.
hei siitähän puuttuu puskuritkin jopa romuralliautoissakin ne on vielä kiinni vaikka muuten ovat aika raatoja eikä se intin Combikaan mikään ruma ole.
tämä nyt oli osin juttu juttu, jos nyt ei nonniskaan ihan suuttuisi, ihan käyttökelpoinen se SL:kin vielä on! mutta tuskin noita axtec kaasuttimia sentään ihan ilmaiseksi jaetaan.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)