Sivu 1/1
lukkoperän vaikutukset
Lähetetty: 6.5.2005 23:14
Kirjoittaja 'aatee'
vaikuttaako lukko auton kulkuun

tai jotenkin muuten hunolla tavalla

Lähetetty: 6.5.2005 23:48
Kirjoittaja ladaraider
Jos kemppilukkoa meinasit niin siinä on paljonkin huonoja puolia, esim. puskeminen ja asvaltilla tiukka käännös on hallaa perälle.. Noista tehohäviöistä en sitten tiedä, eihän se ainakaan tyhjää niin helposti lyö, niin saattaa tuntua tehottomammalta

Lähetetty: 7.5.2005 8:55
Kirjoittaja Laduri
Se pitää muistaa kurveissa ottaa pois päältä
Lähetetty: 7.5.2005 10:06
Kirjoittaja Nonnis
No ei mulle tulis mieleen käyttää lukkoa kuin äärimmäisessä hädässä. Ahtaassa paikassa se ei käy laatuunsa kun perä vaatii tilaa. Kokemuksia siis vaan Scaniasta enkä mä edelleenkään tajuu mihin henkilöautossa tarvii lukkoa varsinkin jos tekee siitä kemppimallin

Lähetetty: 7.5.2005 10:27
Kirjoittaja ladaraider
Nonnis kirjoitti:No ei mulle tulis mieleen käyttää lukkoa kuin äärimmäisessä hädässä. Ahtaassa paikassa se ei käy laatuunsa kun perä vaatii tilaa. Kokemuksia siis vaan Scaniasta enkä mä edelleenkään tajuu mihin henkilöautossa tarvii lukkoa varsinkin jos tekee siitä kemppimallin

niinno, kyllä se kemppi jokkiksessa on parempi kuin vakioperä..

Lähetetty: 7.5.2005 10:41
Kirjoittaja Nonnis
^Niin mutta jos puhutaan siviiliautosta!
Lähetetty: 7.5.2005 15:41
Kirjoittaja Lada-Jussi
Nonnis kirjoitti:^Niin mutta jos puhutaan siviiliautosta!
no mutta onko yleensä missään tuningissa järkeä siviiliautossa?

Lähetetty: 7.5.2005 21:21
Kirjoittaja KosoLa
Kitkalukolla voi ajaa siviiliautollakin,kunhan säätää kilot pienemmälle
ku ralliautossa,silti sitä saattaa joutua joskus vähän "heittään" soralla
mutkiin, rauhallisessa ajossa siitä ei oo mitään hyötyä jos ei niin paljon
haittaaka

Lähetetty: 7.5.2005 21:32
Kirjoittaja Team perseauki racing
Lada-Jussi kirjoitti:Nonnis kirjoitti:^Niin mutta jos puhutaan siviiliautosta!
no mutta onko yleensä missään tuningissa järkeä siviiliautossa?

itse en käyttäs omasta ladasta nimikettä tuunattu vaan laitettu mutta silti kerää katseita ja onhan se omaankin silmäänkin komeampi niin ja tytöt tykkää (yleensä siihen asti että tajuavat sen olevan venäläinen tuote)

Lähetetty: 7.5.2005 22:58
Kirjoittaja ladaraider
KosoLa kirjoitti:Kitkalukolla voi ajaa siviiliautollakin,kunhan säätää kilot pienemmälle
ku ralliautossa,silti sitä saattaa joutua joskus vähän "heittään" soralla
mutkiin, rauhallisessa ajossa siitä ei oo mitään hyötyä jos ei niin paljon
haittaaka

Paitsi talvella se on helkkarin kätevä

Lähetetty: 8.5.2005 16:29
Kirjoittaja 'aatee'
jäälle meinaan laittaa kyl tos entisessä ladas oli kyl se oli aika hyvä paitti se ei oikein kulkenu niin hyvi ku toi lukoton tai sit siin oli vaan kone hunompi
Lähetetty: 8.5.2005 20:44
Kirjoittaja jta
Lukkoperähän on etenkin liikkeelle lähdettäessä liukkaalla hyvä. Kun molemmat pyörät vetää samanlailla eikä vain toinen puoli niin lähtee huomattavasti paremmin liikkeelle....
Lähetetty: 14.5.2005 10:46
Kirjoittaja maurichia
osaako kukaa sanoo mist sais kitkalukon ``halvalla´´
Lähetetty: 14.5.2005 16:27
Kirjoittaja noose01
maurichia kirjoitti:osaako kukaa sanoo mist sais kitkalukon ``halvalla´´
Ei mistään.
Lähetetty: 14.5.2005 16:46
Kirjoittaja pressa
köyhänmiehen kitkan saat tehtyä siten että purat perästä näkyviin ne pikku rattaa ja niiden akseliin hakkaat pistepuikolla rupia ja vasaralla kopautat rattaat takaisin akselille sen jälkeen laitat öljyksi w100-120 peräöljyn jota raskaassakalustossa käytetään
nyt perä on lähes lukko mutta ei rikkoonnu asfaltillakaan ajosta eikä estä auto kääntymästä