Sivu 1/1
1700 ruisku lada kokemuksia??
Lähetetty: 25.4.2005 22:02
Kirjoittaja seppä
Kertokaas kokemuksianne ja yleisimpiä vikoja... mitä on 1700i taka tuuppari ladassa.. ku sellasen aattelin ostaa..
Kiitos jo etukäteen vastauksista...
1700i
Lähetetty: 26.4.2005 2:11
Kirjoittaja vazili 2107
Ei hassumpi valinta..Eipä tuossa sen kummempia vikoja tunnu olevan
kuin muissakaan kanttikoppa-Laaboreissa..No onhan täällä foorumilla
joskus aika perusteellisesti tuon "ruutan" omia vikoja läpikäyty ja huo-
noin asian käytäjän kannalta onkin lähinnä tuo vähäpäästöisyys jos on
vikaa ohjausjärjestelmissä tai antureissa niin ei toimi, mutta tuntuupa
tuo olevan huoltovapaampi kuin Axteekki

Lähetetty: 26.4.2005 14:24
Kirjoittaja irl
hyvin on ainakin mulla toiminu. ei ole ollut mittään murheita ja auto ollu mulla reilu puolivutta ja tullu ajettua n.13tkm..suosittelen. ja autohan oli 2107 -95 1.7i.
Lähetetty: 15.5.2005 20:31
Kirjoittaja kapa
Jatketaan samaan aiheeseen kun itseäkin vähän tuo ruisku-Lada kiinnostaisi...
Minkä verran tuo vie bensiiniä? Miten ruiskun toimivuus, onko jotain tiettyä tyyppivikaa? Muutenhan se taitaa olla tekniikaltaan sama kuin muut takavedot, poislukien polttoaine ja ruiskusysteemit? Miten suorituskyky, jaksaako vetää esim. venettä+traileria mukavasti?
Lähetetty: 16.5.2005 10:20
Kirjoittaja KosoLa
Kyllä kiskoo traileria ja venettä,itse olen käynyt esim.mobilian kokoontumisessa 1,7i:llä traileri perässä ja rallilada kyydissä,koko
paino noin 1250kg. Ihan hyvin jakso kiskoo!
Lähetetty: 24.5.2005 16:19
Kirjoittaja Ollika
kapa
Minkä verran tuo vie bensiiniä? Miten ruiskun toimivuus, onko jotain tiettyä tyyppivikaa? Miten suorituskyky?
Mulla oli ruiskumalli puoli vuotta.. Murheeksi muodostui päästöt. Katsastuksessa punanen tarra lasiin ja lambda anturia vaihtamaan. Kun päästöt oli pielessä bensaa kului rutkasti enemmän kuin lompakko antoi myöden ja se harmitti. Lambda anturi on kuitenkin kulutusosa, jolla on rajattu kestävyys. Ruiskulla varustettu lata on ihan pirteä peli ajaa.
Lähetetty: 25.5.2005 11:38
Kirjoittaja igorman
Mulla on ollut kohta 2 vuotta tuo ruiskumalli ja ei ole suurempia vikoja ollu. en tiedä onko se vika vai ominaisuus, kun oma lada boaa kaasu pohjassa ja kun vaihteen vaihtaa nopeasti ja saman tien lyö kaasun pohjaan niin se jää vähäksi aikaa jää miettimään. mulla on 2" putki ja kun kaasuttelee niin pakoputki paukkuu/tussastelee ja sama kiihdyttäessä. kiihdyttäessä bensan haju tulee sisälle, jos on ikkina auki

Lähetetty: 25.5.2005 12:10
Kirjoittaja TOVERI NIVA
Ollika kirjoitti: Lambda anturi on kuitenkin kulutusosa, jolla on rajattu kestävyys. Ruiskulla varustettu lata on ihan pirteä peli ajaa.
Itseasiassa lambda-anturi on niin yksinkertainen laite että se ei itsekseen rikkoudu vaan jos lambda-anturit rikkoutuu niin silloin autossa on jotain muuta vikaa joka siis rikkoo tuon anturin, tässä yhteydessä en nyt tarkoita bilhelvetin yleismallin antureita koska ne ei tunnu kestävän kahta viikkoo kauempaa oli auto mikä tahansa. Lambda-anturi voi vanhemmiten, eli kun anturinkärki likastuu ja karstoittuu, ruveta säätään hieman vääriä asetuksia mutta sitä ei huomaa ajossa. Jos lambda-antureita rikkoutuu niin silloin kannattaa ruveta katteleen oisko vikaa jossain muualla (paitsi jos käyttää bilhelvetin-mallia). Liian kova kuumuuskin rikkoo anturin eli monesti voi auttaa jos saa siirrettyä sen anturin paikkaa mutta useimmiten se on tehdastekosissa ajateltu oikealle kohdalle.
Lähetetty: 25.5.2005 16:28
Kirjoittaja Team perseauki racing
tuli vaan mieleen että olisko tuosta ruiskusta mitään hyötyä nappiksessa esim. pirteempi menemään ?