Sivu 1/1

nissan sunny sports coube vs lada combi

Lähetetty: 14.4.2005 22:15
Kirjoittaja ^pena^
otimme kiihdytys kisaa nissan sunny spots coupen kanssa omalla ladallani.nissani jäi ihan sata nolla vaikka ladassani on vain 1700 moottori,noin 300asteinen nokka,peltipakosarja ja 40mm tuplakaasarit.Eli kysyisin mikä tekee tuosta pienestä nissanista niin sporttisen vaikka auto onkin laiska. :lol:

Lähetetty: 14.4.2005 22:30
Kirjoittaja henkkasavosta
Pikkusiskolla on tuollainen vm jotain 1987. Siinä on oikeasti ihan perussunnyn 1,6 -litrainen kone. Ei ruiskua, ei ABSsiä, ei turboa, ei edes levyjarruja takana.

...Onhan se sporttisen näköinen, all show, no go.

...Eihän me liikenteen seassa kokeilla, eihän...

Lähetetty: 15.4.2005 7:28
Kirjoittaja kapa
Jos tuo Nissan Sunny Coupe on se malli mitä luulen, niin mun mielestä siitä on sporttisuus kaukana. Ihan hirveän näköinen laitos :shock:

Lähetetty: 15.4.2005 9:12
Kirjoittaja public
Kuva

Eipä dissata, auto on kaunis :) Urheiluauto se ei ole, tuossa porukoiden rassissakin on vain 1.6-litrainen 12-venttiilinen kone, joka tuottaa jonkun reilut 90 heppaa. Ja kolmelovinen autoloota, rock'n'roll :D

Lähetetty: 15.4.2005 9:39
Kirjoittaja kapa
Tuo on sentään uudempi korimalli, sitä vanhaa ajattelin. Joka ei ainakaan mun silmiä hivele kauneudellaan :wink:

Lähetetty: 15.4.2005 19:11
Kirjoittaja Lada-Jussi
ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.

Lähetetty: 16.4.2005 16:13
Kirjoittaja veli alexei
Lada-Jussi kirjoitti:ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.
Toiset kaahaa kadulla toiset radalla...

Lähetetty: 16.4.2005 20:11
Kirjoittaja Lada-Jussi
veli alexei kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.
Toiset kaahaa kadulla toiset radalla...
kaikki tapahtui siis nopeusrajotusten puitteissa, siis matelu vauhdista nopeusrajoituksen mukaiseen, toisaalta se Golf häipyi siitä sitten nopeusrajoituksista huolimatta.

Lähetetty: 17.4.2005 11:27
Kirjoittaja Tiige
Lada-Jussi kirjoitti:ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.
Jos se oikeasti oli neloskoppanen GTi, niin kyllä sen pitäis 150hv ja 210nm turvin jättää samara aika kepeästi. :roll:

Lähetetty: 17.4.2005 16:01
Kirjoittaja Lada-Jussi
Tiige kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.
Jos se oikeasti oli neloskoppanen GTi, niin kyllä sen pitäis 150hv ja 210nm turvin jättää samara aika kepeästi. :roll:
no, ei se teho, vaan kuinka sitä käytetään.
vaikee sanoa lähtikö Golf kiihdytykseen 5 vaihteella, itellä oli 3:nen ja toisaalta jostain 40 km/h:sta kiihdytys 60 km/h:n ei taida suurta eroa tehdä oli tehoa kuinka paljon, mutta mutta nopeusrajoituksia noudattaen alkaa olee melkein sama millä autolla on liikkeellä ja kun käyttää vaihteita tilanteen ja auton mukaisesti.