Missä korjauttaa..

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Juhako

Missä korjauttaa..

Viesti Kirjoittaja Juhako »

Terens!

Joo, ei oo omaa tallia. Joten tuli mieleen että löytyykö täältä porukasta oikeen Ladisti ropaajaa, esim eteläsuomen suunnasta, joka korjais kun hinnasta sovitaan. Ettei tarttis viedä kalliiseen autokorjaamoon jos jotain tulee.

-Juha
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Nurmijärvellä olis. (Terveisiä vaan Jaskalle :lol: ) Riippuu tietenkin hommasta mitä pitäis tehdä?
Laita mailia jos kiinnostaa.
.
Juhako

Ihan näitä vanhojen autojen vitsauksia, eli peltihommia...jos tulee tarvetta hitsata tai vaihtaa kokonaan uus pelti tms.
Ja sit ihan jos on jotain vikaa akselistossa.

Näin ennalta vähän tähyilen ennen ladan ostoa, että tietää sit mihin ottaa yhteyttä jos jotain epäilyttävää tulee. :shock:

-Juha
noose01

Jep, varsinkin peltihommat onnistuu ja kaikenlainen muukin näpertely kunhan ei mennä koneremontteihin ja axteekki jumalan lepyttelyihin :wink:
Viimeviikonloppuna kyseisen hemmon kanssa vaihdettiin mun fiudeen pyöränlaakeri alatukivarsi ja vetonivel. ja yhteen mitsuun kytkin.

Ota vaan yhteyttä jos tulee tarvis eikä matka ole liian pitkä.
.
Juhako

Jep, no hei tosi hyvä homma. Ei Nurmijärvi pahas paikkaa ole. taidampa tästä katella menopeliä alle. Valinta vaan ei oo helppo, et millasen ladan hommais. Oon lueskellut, et nappis ois helppo tekniikaltaan, eikä siinä ois sähkövikoja niin paljoo, kun muissa. vaikka ite kyllä noita sähköhommia teen muutenkin.

Mut Otanks mä suhun jollain tavalla yhteyttä, jos/ kun ladaan tarttee uutta osaa pistää?

-Juha
noose01

Sähköpostilla saa ainakin yhteyden mukavasti. Tai tolla yksityisviestilläkin tulee kyllä perille.
.
Juhako

Pistämpä kuule korvan taakse. Ja otan mahdollisesti yhteyttä sit ku latuska alkaa oikuttelemaan :shock:

Kiitosta viel et tarjoot jeesiä!! Se on varmasti tarpeen.

-Juha
Vastaa Viestiin