Terens!
Joo, ei oo omaa tallia. Joten tuli mieleen että löytyykö täältä porukasta oikeen Ladisti ropaajaa, esim eteläsuomen suunnasta, joka korjais kun hinnasta sovitaan. Ettei tarttis viedä kalliiseen autokorjaamoon jos jotain tulee.
-Juha
Missä korjauttaa..
Jep, varsinkin peltihommat onnistuu ja kaikenlainen muukin näpertely kunhan ei mennä koneremontteihin ja axteekki jumalan lepyttelyihin
Viimeviikonloppuna kyseisen hemmon kanssa vaihdettiin mun fiudeen pyöränlaakeri alatukivarsi ja vetonivel. ja yhteen mitsuun kytkin.
Ota vaan yhteyttä jos tulee tarvis eikä matka ole liian pitkä.

Viimeviikonloppuna kyseisen hemmon kanssa vaihdettiin mun fiudeen pyöränlaakeri alatukivarsi ja vetonivel. ja yhteen mitsuun kytkin.
Ota vaan yhteyttä jos tulee tarvis eikä matka ole liian pitkä.
.
Jep, no hei tosi hyvä homma. Ei Nurmijärvi pahas paikkaa ole. taidampa tästä katella menopeliä alle. Valinta vaan ei oo helppo, et millasen ladan hommais. Oon lueskellut, et nappis ois helppo tekniikaltaan, eikä siinä ois sähkövikoja niin paljoo, kun muissa. vaikka ite kyllä noita sähköhommia teen muutenkin.
Mut Otanks mä suhun jollain tavalla yhteyttä, jos/ kun ladaan tarttee uutta osaa pistää?
-Juha
Mut Otanks mä suhun jollain tavalla yhteyttä, jos/ kun ladaan tarttee uutta osaa pistää?
-Juha