lada 2105 viritys

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
make lada

lada 2105 viritys

Viesti Kirjoittaja make lada »

kertokaapa miten saisin helpolla lisä kaakkeja 1200 koneeseen
juuze

Viesti Kirjoittaja juuze »

Vaihtamalla tonniviissataseen. Mahtanee olla kaikkein edullisin ja fiksuin virityskeino.
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3286
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Tai viä isompaa. Tuumat ne on jokka puhuu.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
juuze

Viesti Kirjoittaja juuze »

Joskus törmäsin netissä projektiin, jossa oli 2105:een tai 2107:aan istutettu Roverin 3.5 litranen V8. Näytti melko sähäkältä peliltä. :) Oli päällepäinkin todella hienon näköinen. Osoitetta en muista kuollaksenikaan.
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3286
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Rooverin V8 taitaa olla heikkotehoisin koskaan valmistettu V8. :) Mahtoko Ladan takapyörät koskea maahan? :wink:
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1978
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Ei oo, kyllä Fordin 221 cid taitaa olla vielä tehottomampi...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3286
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

No joo voipi olla. Vaikka en usko ennen kun näen mustaa valkosella.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1978
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Ei voi, vaan on. Tarkistin.

Lähdeteos: Standard Catalog of American Cars

Oldsmobilessa ollut 215 cid V8, jonka Rover sittemmin otti itselleen, omasi heikkotehoisimmassa F-85 versiossa 155 bhp.

Fordin 221 cid V8, jota oli 60-luvun alun Fairlanessa ja Mercury Meteorissa, omasi vain 145 bhp.

Oletan, että tarkoitit kansiventtiili V8:ja, etkä sivuventtiili V8:a... nämä lättäpää V8:t oli tietty vielä heikkotehoisempia. Mm. -46 Fordissa ollut flathead V8 omasi vain 100 bhp... Fordeissahan oli V8 jo 30-luvulla...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
micco
Viestit: 328
Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja micco »

Vanja-eno kirjoitti:Ei voi, vaan on. Tarkistin.
Fordin 221 cid V8, jota oli 60-luvun alun Fairlanessa ja Mercury Meteorissa, omasi vain 145 bhp.
Mutta tuon sivun mukaan Range Roverissa käytetystä kasista irtosi jopa 130 heppaa! Whee!!! Nothing beats cubic inches!
http://www.team.net/TR8/online-manual/v8-1.html
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3286
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Jo justiinsa. Kyllä siä on gasoo poltettu rajusti hukkaan ilman siis mitään tehoja. Vääntöö tietty on enempi sit suhteessa mutta kummiskin. Mutta ajat muuttuu...ja jopa veekasit.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Vastaa Viestiin