110:llä flunssa
Lähetetty: 15.3.2005 23:22
Talviloma lähestyy, parikin katastuslaitosta on lähetelly omia ehdotuksiaan
visiitistä, mut, mut ladalla on flunssa, köhii aina silloin tällöin.
Engine Check -valo palaa, ja koodi on:
0123 kaasuläpän asennontunnistin vika
1140 ilmamäärän anturin vika
Toi 0123 -koodi tuli ensin, ja kun tutkin yleismittarilla ko. anturia, huomasin siinä "kuoleita kohtia" ts. mittari meni nollille.
1140 -koodi tuli kun laitoin asennontunnistinta takaisin ja se on
nyt jakuvasti päällä.
Tuo asennontunnistinhan on periaatteessa säätövastus.
Ajattelen josko liukupinnat on vain likaisia.
Olisiko hyvä ajatus porata siihen pieni reikä ja suihkata
jotain vastuksen puhdistusainetta ?
Pistäs sen sitten kiinni silikoniliimalla.
Missäs toi ilmamäärän tunnistin on ? Onko se siinä kumiputkessa
putsarin jälkeen vai sen asennontunnitimen alapuolella ?
Teltassa mainisivat asennontunnistimen hinnaksi 86 ekee.
Saa ottaa osaa... ja tehdä ehdotuksia
visiitistä, mut, mut ladalla on flunssa, köhii aina silloin tällöin.
Engine Check -valo palaa, ja koodi on:
0123 kaasuläpän asennontunnistin vika
1140 ilmamäärän anturin vika
Toi 0123 -koodi tuli ensin, ja kun tutkin yleismittarilla ko. anturia, huomasin siinä "kuoleita kohtia" ts. mittari meni nollille.
1140 -koodi tuli kun laitoin asennontunnistinta takaisin ja se on
nyt jakuvasti päällä.
Tuo asennontunnistinhan on periaatteessa säätövastus.
Ajattelen josko liukupinnat on vain likaisia.
Olisiko hyvä ajatus porata siihen pieni reikä ja suihkata
jotain vastuksen puhdistusainetta ?
Pistäs sen sitten kiinni silikoniliimalla.
Missäs toi ilmamäärän tunnistin on ? Onko se siinä kumiputkessa
putsarin jälkeen vai sen asennontunnitimen alapuolella ?
Teltassa mainisivat asennontunnistimen hinnaksi 86 ekee.
Saa ottaa osaa... ja tehdä ehdotuksia