Sivu 1/1

Startin vaihto

Lähetetty: 26.2.2005 17:26
Kirjoittaja dJONY
Elikkäs kun startin ja pako putken välissä on se mikälie lämpäsuojus levy, niin onko se kaikissa malleissa kiinni moottorin kiinnikkeessä? Kuten minulla. Eli onko kahdella kiinni pakosarjassa ja yhdellä 10mm mutterilla/pultilla moottorin kiinnikkeessä kiinni?

Ja pitäisikö moottorin kinnikkeissä yleensäkin olla lämpösuojus, vai onko se joku helvetin lisävaruste? Joka on siinä palkissa kiinni missä moottorin kiinnikkeet on, oikealla puolella kumin suojana. Ja en ole ennen muissa sitä nähnyt...

Lähetetty: 27.2.2005 11:48
Kirjoittaja olavi2101
joo leikkaa :idea: vaan pois se on turha kiinnike

Lähetetty: 27.2.2005 12:03
Kirjoittaja Toveri Sladimir
Anna vaan sen lämpösuojan olla paikoillaan.Ei se CCCP-insinööri ole mitään turhaa peltiä sinne laittanut.

Lähetetty: 27.2.2005 19:57
Kirjoittaja dJONY
Toveri Sladimir kirjoitti:Anna vaan sen lämpösuojan olla paikoillaan.Ei se CCCP-insinööri ole mitään turhaa peltiä sinne laittanut.
No ei minua se kiinike haitta, mut miten HELEVETISSÄ SEN SAA IRTI!!!

Kun sitä starttia ei saa pois jos ei ota tota suojusta irti. Niin miten sen yhen mutterin/pultin saa irti!

Lähetetty: 27.2.2005 20:21
Kirjoittaja jta
En oo varma että onko kanttimalleissa samanlailla kiinni ku nappiksessa mutta se on muistaakseni yhen pakosarjan pultin alla ja siellä alapuolella se on jossain siinä moottorinkiinnikkeessä kiinni pultilla. Nekun aukasee niin pitäis lähtee pois se pelti... Mutta se on aika v-mäinen laittaa takas se pelti. Mutta startinhan saa helposti alapuoleltakin irti ku ottaa ensin pohjapanssarin ja laturin pois edestä.

Lähetetty: 27.2.2005 22:39
Kirjoittaja Gessle
Tähän sitä sitten tultiin ;)

[12:03] <Gessle^> Mites se startti?
[12:04] <dJONY> Käyn kohta vaihtaas... Vissii helpompi montun päällä vaihtaa?
[12:07] <Gessle^> Voi olla joo vähän helpompi, jos saat sen yläkautta irti, ni oot aika vempula
[12:07] <dJONY> Mut aattelin sen ylhäältä irrottaa... :)
[14:19] <dJONY> Kyl sen saa vaihettua ylä kautta... Tosin ei ihan viel, ku en haluu polttaa käsiä... :(

:D

Lähetetty: 28.2.2005 11:36
Kirjoittaja dJONY
jta kirjoitti:En oo varma että onko kanttimalleissa samanlailla kiinni ku nappiksessa mutta se on muistaakseni yhen pakosarjan pultin alla ja siellä alapuolella se on jossain siinä moottorinkiinnikkeessä kiinni pultilla. Nekun aukasee niin pitäis lähtee pois se pelti... Mutta se on aika v-mäinen laittaa takas se pelti. Mutta startinhan saa helposti alapuoleltakin irti ku ottaa ensin pohjapanssarin ja laturin pois edestä.
Joo ei se oo paha irrottaa, jos attaa katkasee putken ekasta liitoksesta, mut ku ei oo uutta divaria, niin en ruvennut sitä siitä pistämään poikki!

Joo kyl mie sielt otin kaikki pultit irti, paitsi sen yhen joka on siellä koneen kiinnittimissä... :(

Kun nappiksessa sellaista ei ainakaan ole tullut vastaan, kun siitä konetta nostin, niin tuolaista pulttia ei tullut vastaan...

Lähetetty: 12.3.2005 15:45
Kirjoittaja dJONY
No nyt on startti vaihdettu, ja suojapellistä lähti hevon kuuseen se yksi kiinnike! Meni kyllä melkein hermot sen kanssa!