Sivu 1/1

Katalysaattorilla viritysvapautta?

Lähetetty: 22.2.2005 13:42
Kirjoittaja NesteHukka
-90 Niva, ei katalysaattoria.
Muistaakseni homma meni niin, että jos vaikka aikoisi turbottaa, niin joutuu sen ihmeen ajonaikaisen kalliin päästötestin teettämään, mutta jos asentaa katalysaattorin, niin ei?
Minkähänlainen homma tuo byrokratian suhteen olisi, ja onko auto mahdollista muuttaa takaisin katittomaksi myöhemmin, jos virityksetkin poistaa?
Katin kanssa täytyisi tietysti olla mielellään ruisku.

Lähetetty: 22.2.2005 15:29
Kirjoittaja Lada ukko
Eiks sen vois tehä ihan vaan tälleen (ei välttämättä kaikista laillisin) Eli viritettyyn autoon jossa päästöt nousis yli sallitun laitettais pakoputkeen ihan normaali katti (halvalla jostain rekkaan tormänneestä :lol: ) ja konttorille. Mahdollisen leiman jälkeen auto talliin ja katti nurkkaan, sopiva putkenpätkä letkuklemmareilla katin paikalle ja ajeleen 8) Sitten suraavaa leimaamiskertaa ennen (viimesenä yönä) etitään se katti ja laitetaan sen putkenpätkän tilalle jälleen letkuklemmareilla.

Lähetetty: 22.2.2005 16:03
Kirjoittaja NesteHukka
Lada ukko kirjoitti:Eiks sen vois tehä ihan vaan tälleen (ei välttämättä kaikista laillisin) Eli viritettyyn autoon jossa päästöt nousis yli sallitun laitettais pakoputkeen ihan normaali katti (halvalla jostain rekkaan tormänneestä :lol: ) ja konttorille. Mahdollisen leiman jälkeen auto talliin ja katti nurkkaan, sopiva putkenpätkä letkuklemmareilla katin paikalle ja ajeleen 8) Sitten suraavaa leimaamiskertaa ennen (viimesenä yönä) etitään se katti ja laitetaan sen putkenpätkän tilalle jälleen letkuklemmareilla.
No sitä mää just ajattelin, kun noi Motonetin yleiskatit ei maksa paljon normaalia vaimenninta enempää.