Rakentelu muutoksia
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Rakentelu muutoksia
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Toi ohjaus ja jarruhomma on aivan loistava.
Mitäkäh tolla on tarkoitettu?
Sama koskee myös kulumisen takia huollossa vaihdettavia osia sekä niin sanottuja kriittisiä osia, joita ilman ajoneuvo ei toimi. Ne voi korjata ilman kanta-ajoneuvon prosenttiosuuden pienenemistä.
Ei se auto kyl ilman moottoria toimi ja vaihteistoa. Saako sit nekin sit vaihtaa ilman että prosentit menis? *ei taju*
Mitäkäh tolla on tarkoitettu?
Sama koskee myös kulumisen takia huollossa vaihdettavia osia sekä niin sanottuja kriittisiä osia, joita ilman ajoneuvo ei toimi. Ne voi korjata ilman kanta-ajoneuvon prosenttiosuuden pienenemistä.
Ei se auto kyl ilman moottoria toimi ja vaihteistoa. Saako sit nekin sit vaihtaa ilman että prosentit menis? *ei taju*
- TOVERI NIVA
- Viestit: 742
- Liittynyt: 2.10.2004 3:54
- Paikkakunta: Itä-Tampere
- Viesti:
Tolla hommalla tarkotetaan lähinnä niitä auton kuluvia osia joista joskus hulluina aikoina on laskettu prosentit kuten esim. niveliä ja jarruosia.
Taannoin kun niitä määräyksiä ei oltu yhtään mietitty oli tämmöisä tapauksia:
Ulkomailta tuotu moottoripyörä mällättiin suomessa ja korjaamisessa vaihdettiin osia niin että tuontipyörän sallitut muutosprosentit 30 täyttyi, pyörän seuraava omistaja vei sen jossainkohtaa merkkihuoltoon (BMV) jarrupalojen vaihtoon ja virkaintoset korjaamopojat laittovat ilmotuksen vaihdetuista jarruosista eteenpäin ja hupsankeikkaa pyörä meni uudelleenverotukseen
Taannoin kun niitä määräyksiä ei oltu yhtään mietitty oli tämmöisä tapauksia:
Ulkomailta tuotu moottoripyörä mällättiin suomessa ja korjaamisessa vaihdettiin osia niin että tuontipyörän sallitut muutosprosentit 30 täyttyi, pyörän seuraava omistaja vei sen jossainkohtaa merkkihuoltoon (BMV) jarrupalojen vaihtoon ja virkaintoset korjaamopojat laittovat ilmotuksen vaihdetuista jarruosista eteenpäin ja hupsankeikkaa pyörä meni uudelleenverotukseen
- Lada-Jussi
- Viestit: 10249
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
nythän noi meikäläisenkin raadot olis mahdollista saada ilman veroseuraamuksia liikenteeseen. kaksi vuotta rakentelua ei riittäisi minun vauhdilla ja hajonneita sekä kuluneita osiakin saisi vaihtaa uusiin yli vanhojen rajojen 

