
mikä on hienoin lada
- Lada-Jussi
- Viestit: 10251
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
mikä niissä nappiksissa nyt niin.... sehän on ihan suora Fiat kopio, Ladistit onkin pohjimmiltaan fiatisteja
kaikki Ladat on kyllä niin ihania ja kauniita että vaikea lähteä erittelemään, mutta jos nappiksista lähtee valitsee niin Lada 1300, muovipenkkinen orkkisversio, se olis kova juttu (jos jollain olis vaikka joku raato niin nyppimään mua hihasta, vois jonkun kympin siitä maksaakin).
mutta siis oma viehätyksensä on tuplalamppumalleissa ja kanttilamppuisissakin, Neukkulan aikaiset Samaratkin ovat melko värisyttäviä, varsinkin jos ei ole mitään konela tuninkia vaan neuvostoteollisuuden tunnelma on aistittavissa.
Uudemmat alkaa olemaan ihan kivoja käyttöautoja, mutta ei enää kiihota sellaisiin tiloihin kuin perinteiset mallit.
Niva on periaatteessa aina mielenkiintoinen, mutta niissäkin noi SA-versiot alkaa olemaan liian kaukana tehdastuotteesta. Orkkis Nivoja alkaa olla harvassa. Ehkä 90-luvun ja uudemmat mallit ruisku-Niva on vielä sellainen jossa on sitä jotain, ehkä johtuu siitä että malli ulkoisesti pohjautuu pitkälti 70-luvulta.
ei tällaiseen kysymykseen voi vastata, voisi kysyä millainen Lada on hienoin, silloin vastaisin että orkkis-Lada ja ei ehkä suomi orkkis vaan alkuperäistuotteen mukainen.

kaikki Ladat on kyllä niin ihania ja kauniita että vaikea lähteä erittelemään, mutta jos nappiksista lähtee valitsee niin Lada 1300, muovipenkkinen orkkisversio, se olis kova juttu (jos jollain olis vaikka joku raato niin nyppimään mua hihasta, vois jonkun kympin siitä maksaakin).
mutta siis oma viehätyksensä on tuplalamppumalleissa ja kanttilamppuisissakin, Neukkulan aikaiset Samaratkin ovat melko värisyttäviä, varsinkin jos ei ole mitään konela tuninkia vaan neuvostoteollisuuden tunnelma on aistittavissa.
Uudemmat alkaa olemaan ihan kivoja käyttöautoja, mutta ei enää kiihota sellaisiin tiloihin kuin perinteiset mallit.
Niva on periaatteessa aina mielenkiintoinen, mutta niissäkin noi SA-versiot alkaa olemaan liian kaukana tehdastuotteesta. Orkkis Nivoja alkaa olla harvassa. Ehkä 90-luvun ja uudemmat mallit ruisku-Niva on vielä sellainen jossa on sitä jotain, ehkä johtuu siitä että malli ulkoisesti pohjautuu pitkälti 70-luvulta.
ei tällaiseen kysymykseen voi vastata, voisi kysyä millainen Lada on hienoin, silloin vastaisin että orkkis-Lada ja ei ehkä suomi orkkis vaan alkuperäistuotteen mukainen.

- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Kyllä se nappis on haaveissa. Harmittaa kun en etsinyt sellaista pitempään vaan päädyin tohon 07:n. 

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
No ei nappiksessa ole mitään vikaa, mutta mielestäni 2107 on hienoin...
2107 1600SL 91 MYYTY
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
- Hellraiser
- Viestit: 381
- Liittynyt: 12.11.2004 7:13
- Paikkakunta: Kuusankoski
- Viesti:
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1687
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=235254
musta aletaan olla jo aika lähellä. Kiiltävä musta pinta, kivat 16" alut, hieman potkivampi tekniikka. Mitä ite vielä haluaisin lisää: takapenkit pois, eteen kaksi tukevampaa penkkiä, hammastanko tilalle ja ratin sovitus hieman parempaan kulmaan ja etäisyyteen, turvakaaret sisälle sekä taka-akseli pidemmillä ylätukivarsilla. Niin, ja tietysti 5 cm koria alaspäin ja jäykemmät jouset ja iskarit alle.
Mulla on sellainen tunne että kun nykyisestä kulkuneuvosta alkaa kiinnostus kadota niin tollaisen rakentaminen on ihan varteenotettava vaihtoehto
Rahaa saa varata varmaan 2-3 k€ mutta so what... siitä ei luovuttaisi. Tavarankuljetilaa ei tarvitse, siihen kun alkaa olla jo tottunut että paljon reppua isompaa ei kuljetella
2.0 TC "CHT" alkaa kuulostaa mahdolliselle.
musta aletaan olla jo aika lähellä. Kiiltävä musta pinta, kivat 16" alut, hieman potkivampi tekniikka. Mitä ite vielä haluaisin lisää: takapenkit pois, eteen kaksi tukevampaa penkkiä, hammastanko tilalle ja ratin sovitus hieman parempaan kulmaan ja etäisyyteen, turvakaaret sisälle sekä taka-akseli pidemmillä ylätukivarsilla. Niin, ja tietysti 5 cm koria alaspäin ja jäykemmät jouset ja iskarit alle.
Mulla on sellainen tunne että kun nykyisestä kulkuneuvosta alkaa kiinnostus kadota niin tollaisen rakentaminen on ihan varteenotettava vaihtoehto

Rahaa saa varata varmaan 2-3 k€ mutta so what... siitä ei luovuttaisi. Tavarankuljetilaa ei tarvitse, siihen kun alkaa olla jo tottunut että paljon reppua isompaa ei kuljetella

2.0 TC "CHT" alkaa kuulostaa mahdolliselle.