Sivu 1/1
Hörsköttää
Lähetetty: 30.1.2005 17:08
Kirjoittaja NesteHukka
Mistähän johtuu, että tämän Ladan käynti virityksen jälkeen on sellaista rrnn rnn rnn rnn tyhjäkäynnillä. Seosta säätämällä ei saa paremmaksi. Jos kierrokset säätää 1500 niin sitten käy tasaseen, muttei alta tonnin, ja vähän huolestuttaa, että mitä on päästöt kun käy noin epätasaseen.
Ei pitäisi olla mitkään hullumaiset palikat, kun 270 asteinen nokka-akseli vähän reilummalla nostolla, ja Weber DGV.
Lähetetty: 30.1.2005 19:09
Kirjoittaja Turbiini
Kyllä se käynti siitä nokasta taitaa johtua, mutta kyllä se päästö testin läpäisee kun syttyä hieman myöhäistää.
Lähetetty: 31.1.2005 17:45
Kirjoittaja NesteHukka
Turbiini kirjoitti:Kyllä se käynti siitä nokasta taitaa johtua, mutta kyllä se päästö testin läpäisee kun syttyä hieman myöhäistää.
Jaa että myöhästäminen auttaisi?
Nimittäin nythän kävi niin, ettei mennyt päästöistä läpi. Hiilivedyt yli 1000 kun 600 sais olla, ja jäännöshappi 10 kun 5 sais olla.
Lähetetty: 31.1.2005 18:01
Kirjoittaja Jankos
ja jos mikään muu ei auta niin voit koittaa jumalattoman suuria venttiilin välyksiä noihin päästö ongelmiin. Näin venttiilit ei aukea "liikaa", mutta ei sitten kannata kovin montaa kilometriä ajella...
Lähetetty: 31.1.2005 18:53
Kirjoittaja Turbiini
Joo sauurilla venavälyksillä saa keinotekoisesti nokan asteita pienemmälle, Kaverin golffi meni vielä pakokaasu mittauksesta tosi rankalla nokalla läpi ilman venavälyksien muuttelua kun käänti ennakot 0 asteeseen, auto ei meinannu lähteä käyntiin ja kesti kaasupohjas noin 20sek enne ku rupes nostamaan kierroksia mutta kelpas kun hc tipahti 4000 -> 650 joutui muuten jatkamaan joutokäynti ruuviakin että sai pysymään käynissä

Lähetetty: 1.2.2005 9:18
Kirjoittaja virtah
Metanolia vähän kun lurauttaa sinne tankki ja jovain menee läpi
