Takavetoo tarjolla
Lähetetty: 27.1.2005 14:18
Kovasti vaihtelee takavetoladojen tarjonta. Muutama kuukausi sitten ei ollu netti autossa ku pari, ja nyt on lähes parikymmentä...
,_,/ukka
,_,/ukka
Aioks sääkin perustaa farmin.LamaAjanElvis kirjoitti:itse viimeks tänään kuulin 91 2105 1200s largosta joka ois ollut 200eunukkia... ei piru vaan oo kolmannelle tilaa vaikka kuinka himottas...
ei kärsi farmia perustaa kun ei ole paikkaa moiselle... mutta keväällä pitänee tuoda se mun 2107 tohon parkkikselle 2105:n viereen niin pääsee laittamaan noita vähän... 05sta pitäs jarruja laittaa ja tehdä ehkä siistimmät peltityöt... 07:aan yhden takaoven alapelti uusiks ja muita röppöjä jos löytyy. siitäkin jarruja (on varmaan seissessä juminut), ja jos sattuu olemaan aikaa,vähän rahaa ja uskallusta ottais siitä mosankin pois laitettavaks ens talveks. ja kun 2107 olis aikanaan "huippukunnossa" niin siitä tulisi kesälada ja 05:lla sahaisin talvet... "vaipuu unelmiin"R-J kirjoitti:Aioks sääkin perustaa farmin.LamaAjanElvis kirjoitti:itse viimeks tänään kuulin 91 2105 1200s largosta joka ois ollut 200eunukkia... ei piru vaan oo kolmannelle tilaa vaikka kuinka himottas...![]()
Eihäni nyt Ladan ostaminen sentään hulluuden merkki ole. Paremminkin merkki ennakkoluulottomuudesta.larssi21074 kirjoitti:Eikai siitä nyt vielä hullun papereita saa jos kolmannen ladan ostaa!!Mulla on tällähetkellä 4 ja muutama on jo myyty pois!! Sen jälkeen kun edellisen ostin niin jotkut ovat jo varovasti arvuutelleet terveydentilaani.. Mutta on siinä kuulkaa hulluna olemisessa hyviäkin puolia: eikös se sanonta sano että hulluille on oltava mieliksi!
![]()
..siitä se siis johtuu että ihmiset ovat nykyään mieliksi ja samaa mieltä itteni kanssa??
Ei hullumpia unelmia.LamaAjanElvis kirjoitti:ei kärsi farmia perustaa kun ei ole paikkaa moiselle... mutta keväällä pitänee tuoda se mun 2107 tohon parkkikselle 2105:n viereen niin pääsee laittamaan noita vähän... 05sta pitäs jarruja laittaa ja tehdä ehkä siistimmät peltityöt... 07:aan yhden takaoven alapelti uusiks ja muita röppöjä jos löytyy. siitäkin jarruja (on varmaan seissessä juminut), ja jos sattuu olemaan aikaa,vähän rahaa ja uskallusta ottais siitä mosankin pois laitettavaks ens talveks. ja kun 2107 olis aikanaan "huippukunnossa" niin siitä tulisi kesälada ja 05:lla sahaisin talvet... "vaipuu unelmiin"R-J kirjoitti:Aioks sääkin perustaa farmin.LamaAjanElvis kirjoitti:itse viimeks tänään kuulin 91 2105 1200s largosta joka ois ollut 200eunukkia... ei piru vaan oo kolmannelle tilaa vaikka kuinka himottas...![]()