Päiväunieni kohde
Päiväunieni kohde
http://www.delta-auto.fi/vinfo.asp?vid=NEM743
Kävin jo kerran koeajamassa, ei sitä saa mielestä millään. Täytyypi taas lauantaina lotota...
Kävin jo kerran koeajamassa, ei sitä saa mielestä millään. Täytyypi taas lauantaina lotota...
Perkeleen kallis, sanoo kokemus.
Meillä on 2003 joulukuussa ostettu Lada 110 HB, siis 13 kuukautta vanha.
Kysyttiin vaihtoa KIAan ja se h myyjä kehtasi tarjota meille 6000 euroa ladasta vaihdossa. Voisin siis kuvitella että tuosta Ladasta on hyvitetty korkeintaan 4000. Paska kauppa Delta enkä takasin mene ikinä.
Meillä on 2003 joulukuussa ostettu Lada 110 HB, siis 13 kuukautta vanha.
Kysyttiin vaihtoa KIAan ja se h myyjä kehtasi tarjota meille 6000 euroa ladasta vaihdossa. Voisin siis kuvitella että tuosta Ladasta on hyvitetty korkeintaan 4000. Paska kauppa Delta enkä takasin mene ikinä.
Ei niillä ole ainakaan tajua siitä miten asiakkaita pidetään. Kysyimme vaihtoa samalta myyjältä (T.H.) mikä myi meille Ladan olettaen että siinä hieman jopa hierotaan kauppoja, mutta paskan marjat. Olin kyllä odottanut huonon puoleista tarjousta about 8000 egee, muuta tuo 6000 kyllä ylitti jopa suurimmat unelmat. Vähän tuntuu että niillä on markat ja eurot menneet sekaisin, jos maksan autosta 71000 markkaa ja 13kk päästä siitä luvataan 35000 markkaa niin kyllä on myyjällä päässä vikaa jos luulee että Ladamiehiä voi noin kusettaa.
Onneksi ei ole suurta kiirettä vaihtaa, KIAssa olisi vaan olleet turvatyynyt.
Ainakin Konalan Deltasta kokemukset on niin negatiivisia kaikin puolin että en usko sinne enää meneväni kun tuli tämä viimeinen pisara. Mitenhän ne luulee kauppoja tekevänsä kun eivät huollossa/varaosissa vastaa puhelimeen, sähköpostiin tsägällä. Eräässä huollossa auto jäi sinne yöksi kun huoltomies ei viitsinyt nostaa autoa ylös kun oli puoli tuntia enää työaikaa jäljellä, työhön meni 5 minuuttia. Rikkoivat huollossa pakosarjan kun "korjasivat" äänenvaimentajan ääntä runkoon vasaralla, uutta pakosarjaa odotettiin 4 kuukautta, toki autolla pystyi ko ajan ajamaan. Nyt kun paljastui vielä että Deltassa vanha asiakas on huonommassa asemassa kuin uusi niin en näe mitä järkeä sinne on mennä. Sääli että kaksi hyvää merkkiä, Lada ja KIA pilataan surkealla jälleenmyyjällä.
Tekisi muuten mieli soittaa tuolle NEM-743 entiselle omistajalle ja kysyä josko suostuisi kertomaan hyvityshinnan, auttaisi ehkä tinkimään hintaa alas siellä malmilla.
Onneksi ei ole suurta kiirettä vaihtaa, KIAssa olisi vaan olleet turvatyynyt.
Ainakin Konalan Deltasta kokemukset on niin negatiivisia kaikin puolin että en usko sinne enää meneväni kun tuli tämä viimeinen pisara. Mitenhän ne luulee kauppoja tekevänsä kun eivät huollossa/varaosissa vastaa puhelimeen, sähköpostiin tsägällä. Eräässä huollossa auto jäi sinne yöksi kun huoltomies ei viitsinyt nostaa autoa ylös kun oli puoli tuntia enää työaikaa jäljellä, työhön meni 5 minuuttia. Rikkoivat huollossa pakosarjan kun "korjasivat" äänenvaimentajan ääntä runkoon vasaralla, uutta pakosarjaa odotettiin 4 kuukautta, toki autolla pystyi ko ajan ajamaan. Nyt kun paljastui vielä että Deltassa vanha asiakas on huonommassa asemassa kuin uusi niin en näe mitä järkeä sinne on mennä. Sääli että kaksi hyvää merkkiä, Lada ja KIA pilataan surkealla jälleenmyyjällä.
Tekisi muuten mieli soittaa tuolle NEM-743 entiselle omistajalle ja kysyä josko suostuisi kertomaan hyvityshinnan, auttaisi ehkä tinkimään hintaa alas siellä malmilla.
Mä sain kyllä ihan hyvää palvelua tuolla Malmilla. Koskaan en ole autoa Teltasta ostanut, vaikka Ladoja mulla on kolme ollutkin.
Konalassa käytin niitä huollossa(tyhmä kun olin), melkein aina huollon jälkeen piti itse tarkistaa kaikki paikat ja jopa korjata jotakin.
Kerrankin huollon jälkeen 2105:sesta vuoti reilusti öljyä, korjaantui kun kiristin venttiilikopan.
Ei tainnut kiinnostaa tehdä kunnon jälkeä kun kyseessä oli vain Lada, tai sitten ei taito riittänyt.
Silti kovasti himottaisi tuollainen farmari 110, edullinen muihin merkkeihin verrattuna, vähän ajettu, tilava, sympaattinen yms.
Konalassa käytin niitä huollossa(tyhmä kun olin), melkein aina huollon jälkeen piti itse tarkistaa kaikki paikat ja jopa korjata jotakin.
Kerrankin huollon jälkeen 2105:sesta vuoti reilusti öljyä, korjaantui kun kiristin venttiilikopan.
Ei tainnut kiinnostaa tehdä kunnon jälkeä kun kyseessä oli vain Lada, tai sitten ei taito riittänyt.
Silti kovasti himottaisi tuollainen farmari 110, edullinen muihin merkkeihin verrattuna, vähän ajettu, tilava, sympaattinen yms.
Ainahan sitä pyytää kannattaa. Ihminen jolla ei ole koskaan ollut Ladaa, eikä käsitystä niiden hinnoista saattaa jopa maksaa vähän extraa.
Toisaalta taas vaihdossa ei kannata Ladasta hyvittää kunnolla, koska muissakaan liikkeissä ei hyvitetä. Kaikissa ei edes oteta vaihdossa.
Autokauppa on raakaa bisnestä. Yksi tyytymätön asiakas jolta on saatu "huijattua" muutama tuhat euroa on parempi kuin kymmenen tyytyväistä, joilta ei oo saatu ku "suolarahat".
,_,/ukka
Toisaalta taas vaihdossa ei kannata Ladasta hyvittää kunnolla, koska muissakaan liikkeissä ei hyvitetä. Kaikissa ei edes oteta vaihdossa.
Autokauppa on raakaa bisnestä. Yksi tyytymätön asiakas jolta on saatu "huijattua" muutama tuhat euroa on parempi kuin kymmenen tyytyväistä, joilta ei oo saatu ku "suolarahat".
,_,/ukka
Autoton on huoleton
Kuten huomaat, on täällä kommentoitu aika lailla Deltan toimintaa. Hintojen polkemisen yksioikeus ei ole myyjällä, myös asiakkaat voivat esittää härskejä hintoja. Jos tuota ko. farkkua oikein himoitset, niin sinuna minä menettelisin näin. Jos sinulla on auto jo nyt, myy se suoraan itse; esim. nettiauto.com + keltainen pörssi yhdistelmä tuottaa usein nopean ja hyvän tuloksen, mikäli et ylihinnoittele tuotettasi. Hoida itsellesi valmiiksi rahoitus kuntoon pankissa, että sinulla olisi mahdollisuus saada tarvittaessa käteistä pian. Käy Deltassa esittämässä oma tarjous myyjälle painottaen seuraavia seikkoja ET tuo vaihdossa heille autoa ja että maksat KÄTEISELLÄ. Autokaupoille aiheutuu kovasti vaivaa ja kuluja vaihtoautoista sekä rahoituksesta, joten osaava myyjä laskee pian minkä säästön he saavat jollei vaihdossa tule autoa ja hinta maksetaan käteisellä. Kyllä mä lähtisin härskisti tarjoamaan tuota jo mainittua 4000 euroa tuosta pelistä. Hinta saattaa pudota radikaalisti tuota yli 7000:sta kun vähän aikaa tinkaat. Kun lähdet itse riittävän alhaisesta hinnasta, niin tulokset voivat olla hämmästyttävät.Tshernobyl kirjoitti:Silti kovasti himottaisi tuollainen farmari 110, edullinen muihin merkkeihin verrattuna, vähän ajettu, tilava, sympaattinen yms.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
- Lada-Jussi
jep jep, parasta mennä käteisen kanssa autokauppaan. käteis asiakkaana on paljon helpompi esittää hyvin tingittyä ostotarjousta. samoiten on selvästi huomattavissa että merkkiliikkeen laittaa extraa noihin pyynteihin aika pljonkin, vaikka tuskin ovat sen kummoisempaa huoltoa tehnyt autoihin kuin jobbaritkaan. joka tapauksessa oman auton varsinkin jos on uutena ostettu hinta laskee aika reilusti jo sillä hetkellä kun auto ajetaan ulos liikkeestä ja sen myyntiarvo ja vaihtohyvitys arvo on taas eri asia, tarviihan automyyjän saada vaihtoauton edelleen myynnistä jonkinmoiset katteet, muuten kaatuu koko firma.

Tätäkö Pavlovits tarkoitit?
http://www.delta-auto.fi/vinfo.asp?vid=XYN718
Ihan houkuttelevan näköinen. Hallitus vaan kovasti vastustaa auton vaihtoa, Mazdasta ei saisi luopua.
http://www.delta-auto.fi/vinfo.asp?vid=XYN718
Ihan houkuttelevan näköinen. Hallitus vaan kovasti vastustaa auton vaihtoa, Mazdasta ei saisi luopua.
- LamaAjanElvis
minun päiväunieni kohteet...
http://www.intoluthman.fi/ProdImages/Gi ... ucille.jpg
http://www.kithydro.fi/!thumb/!id248
http://www.intoluthman.fi/ProdImages/Gi ... ucille.jpg
http://www.kithydro.fi/!thumb/!id248
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks