Terveisiä Tallinnasta. Jostain vironkielisestä lehdestä näin autojen vuosimyyntilukuja Virossa. Vuonna 2003 siellä oli myyty 387 uutta Ladaa ja viime vuonna kokonaismyynti oli 210 Ladaa.
Mutta "halpamerkeillä" on edelleen kysyntää. Daewoon, hyundain ja Kian myynti on kasvanut. Eli ostajia on, mutta ilmeisesti Ladan laatuvaihtelut ajavat ihmiset muihin merkkeihin...
,_,/ukka kirjoitti:Mutta "halpamerkeillä" on edelleen kysyntää. Daewoon, hyundain ja Kian myynti on kasvanut. Eli ostajia on, mutta ilmeisesti Ladan laatuvaihtelut ajavat ihmiset muihin merkkeihin...
,_,/ukka
Ja nuo KIA:n mukanaan tuomat houkutukset ovat aika kovat. Ja ohan sillä kivoja malleja. Varsinkin se maasturi on aika raju. Ja siihen viä automaatti niin saa ajella kun jenkkilässä ikään.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Niin katsos Vain rikkaat ostaa ladoja.
Rikkaat ainoita joilla on varaa ostaa auto jonka arvo tippuu puoleen samantien kun ajaa auton kaupasta ulos
Tosiaan olihan se jakuvaari siinä vieressä turvaamassa ladaa...
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Ladalla ei tosiaankaan mene hyvää, toisaalta esimerkikisi Kian laatua ei vielä tiedä, se kun on vasta tullut tarjolle. Toisaalta tämä paljon puhuttu uusi 1.6 Lada tarjoaa muistaakseni optiona ilmastointia, eli kokonaisuudessaan koko auto on samaa kamaa mitä muilla autoilla tarjottiin kymmenen vuotta sitten. Ja sitten se takuu.... yksi vuosi Ladalla kertoo paljon. Jos maahantuoja ei muuta tarjoa, niin alkaa kauhistuttaa. Kia tarjoaa tällä hetkellä aikamoista varustetasoa muistaakseni viiden vuoden takuulla, hinta ei ole hirveä, eli alkaa minuakin mietityttää seuraavan autoni merkki, se ei luultavimmin ole Lada. Toisaalta se viisi vuotta on nyt kun auto on tullut markkinoille, kyllä se siitä laskee ja hintakin nousee. Mutta ihan näin esimerkkinä vain, maahantuoja alkaa hinnoitella itseään ulos markkinoilta.
Tilastot eivät tosiaankaan Ladan osalta kovin valoisilta näytä. Eikä taival Suomessa muutenkaan. Korealaiset tekevät itseään tykö julmetun pitkillä takuillaan. Pistää monen miettimään, kun viiden vuoden takuu on jo aikas paljon. Huolettomia vuosia.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
R-J kirjoitti:Tilastot eivät tosiaankaan Ladan osalta kovin valoisilta näytä. Eikä taival Suomessa muutenkaan. Korealaiset tekevät itseään tykö julmetun pitkillä takuillaan. Pistää monen miettimään, kun viiden vuoden takuu on jo aikas paljon. Huolettomia vuosia.
..ja kalliita merkkihuoltoja teet 5vuotta. Ei kiitos Korealle, sanon minä, kyllä vuoden takuun on riitettävä.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
R-J kirjoitti:Tilastot eivät tosiaankaan Ladan osalta kovin valoisilta näytä. Eikä taival Suomessa muutenkaan. Korealaiset tekevät itseään tykö julmetun pitkillä takuillaan. Pistää monen miettimään, kun viiden vuoden takuu on jo aikas paljon. Huolettomia vuosia.
..ja kalliita merkkihuoltoja teet 5vuotta. Ei kiitos Korealle, sanon minä, kyllä vuoden takuun on riitettävä.
Eikös ne oo muuttamas näitä kuvioita siten, että takuuaikaiset huollot sais teettää muuallakin kuin merkkihuollossa, takuun säilyessä silti voimassa?
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)