Jos siinä on katalystaattori niin sähkötoimisessa (EFI) kaasarissa on usein ongelmia, lähinnä aikaisempien omistajien aiheuttamia.
Muutenkin Ladan ongelmat johtuu omistajista. Jarruputket ruostuu kun ei oo jarrunesteitä vaihdettu. Kori ruostuu kun ei oo ruosteelta suojattu. Venttiilit nalkaa kun ei oo öljyjä vaihdettu.
Muuten on hyvä auto joka kestää ikuisesti jos sitä pitää hyvin.
Mulla on ainaki hirveesti sähkö vikoja ollu esim lämppärin moottori hajos mut onneks uus ei maksanu paljoo, etuvalot vasemmassa palaa vaan lyhyt ja parkki en tiiä miks pitkä ei toimi kaikkea oon kokeillu, mittarin valot ei pelaa vaikka kaikki sulakkeet on kunnossa siinähän niitä oli ja sitte ovien alareunat ruostuu aika helposti ja ovien lukot on aika paskat.
Ja pahin vika on että hitsi tulee aika paljon
Muuten LAda on kaikin puolin hyvä
vesanen kirjoitti:Mulla on ainaki hirveesti sähkö vikoja ollu esim lämppärin moottori hajos mut onneks uus ei maksanu paljoo, etuvalot vasemmassa palaa vaan lyhyt ja parkki en tiiä miks pitkä ei toimi kaikkea oon kokeillu, mittarin valot ei pelaa vaikka kaikki sulakkeet on kunnossa siinähän niitä oli ja sitte ovien alareunat ruostuu aika helposti ja ovien lukot on aika paskat.
Ja pahin vika on että hitsi tulee aika paljon
Muuten LAda on kaikin puolin hyvä
Paskanpuhujia ja poskensoittajia aina riittää...
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)