Terve,
Ozon-kaasuttimeen laitettiin korjaussarja. Tiivisteissä kaasuläpän kotelon tiiviste on sellainen paksu - tavallaan pahvia molemmilla puolilla ja jotain mustaa keskellä. Se musta vaan tursuaa ulos ilmeisesti sen kohdan kuumetessa. Ajaessa sujui hyvin kaikki aluksi mutta sitten loppui tyhjäkäynti eikä säätynyt enää. Mustaa ainetta siitä tiivisteen pahvien välistä oli pursunnut tukkimaan paikkoja. Eikun putsaaminen, taas kiinni ja ajoon - sama juttu. Mikäköhän on ilmiön syy? Miksiköhän sen tiivisteen ylipäätään pitää olla niin paksu? Ettei pelkkä pahvinen riitä niin kuin imusarjan ja kaasuttimen välissä on?
Jarmo
Kaasuttimen tiiviste
Re: Kaasuttimen tiiviste
Nyt on usealla ollut ongelmia noiden massatiivisteiden kanssa. Ilmeisesti eivät kestä polttoainetta ja siksi alkavat pehmenemään. Laita pelkkä pahvi/paperitiiviste. Toimii varmasti jos pinnat ovat suorat.
-
Moi,
Sitä täytyy kokeilla. Minulla on sellaista mustanharmaata tiivistettä, joka on kuumankestävää. Mikäköhän idea siinä tiivisteen paksuudessa on?
Jarmo
Sitä täytyy kokeilla. Minulla on sellaista mustanharmaata tiivistettä, joka on kuumankestävää. Mikäköhän idea siinä tiivisteen paksuudessa on?
Jarmo
-
Moi,
No niin, tein siitä tummanharmaasta tiivistepaperista tiivisteen kaasuttimeen. Itse asiassa tein neljä tiivistettä, että tulisi paksuutta. Ja nyt moottori toimii ihan kivasti.
No niin, tein siitä tummanharmaasta tiivistepaperista tiivisteen kaasuttimeen. Itse asiassa tein neljä tiivistettä, että tulisi paksuutta. Ja nyt moottori toimii ihan kivasti.