Sivu 1/1

Kaasari

Lähetetty: 25.11.2004 21:55
Kirjoittaja Hrungnir
Kun tuossa latuskalla on kaksikurkkunen kaasari niin tullooko paljonkin lisää tehoja jos sen toisen läpänkin aukaisee? :?

Lähetetty: 25.11.2004 22:02
Kirjoittaja Stefa
Noitahan on niitä alipaine-malleja ja ihan mekaanisesti aukeavia. Kumpi kyseessä? Jos tuo alipaineella toimiva niin ei aukea kuin moottorin käydessä, tai sitten ei ollenkaan... Jos tuo mekaaninen ei aukea niin sitten taas vikaa. Kyllähän se tehoa tuo jos tosiaan ei toimi, ja sitten taas toimii.

Lähetetty: 31.1.2005 20:41
Kirjoittaja Oskar
Olisi mukava saada lisää tietoa tästä?

Itse viritin jo sellaisen ja nyt pitäis saada säädöt kohilleen...
Jo ensimmäisellä kaasunpolkaisulla tehoa oli huomattavasti enemmän mutta ei käy ollenkaan hyvin mikä oli kylläkin odotettavaa mutta pitäis se sentään vähä sinnepäin saada..

Pitää kuitenkin ensin säätää ennakot kuntoon ja tehdä uusi tiiviste kaasariin..
Mistä muuten saa tivistemateriaalia josta voi itse tehä tiivisteitä ja pitäis kestää bensaa?

Onko kenelläkään tietoa/kokemuksia??