Etuakselissa pyöränkulmien säätöprikoiksi on tehtaalla laitettu umpiprikkoja ja niitä on liikaa. No niitähän ei saa pois, ellei esim. avaa koko kiristysmutteria ja vetäise koko alatukivarren pituussuuntaisen kiinnikkeen kiinnityspulttia pois ja pudota näin prikkoja pois. Sekava selostus mutta kun "näkee itse silmissään" tilanteen niin kuvittelee muidenkin perehtyneen asiaan yhtä paljon.

Kysymys kuuluukin: Jos pultin vetäisee pois jousen ollessa paikoillaan ja pinteessä tuleeko alatukivarsi "silmille" ja koko keula tippuu hietaan. Kuvittelisin näin olevan ja siksi en ole vielä tuumaa toteuttanut.
Onko jotakin muuta keinoa poistaa prikat ja korvata ne sitten U mallisilla säätöpaloilla? Rälläkälläkö pitää alkaa prikkoja leikkomaan? Kokemuksia?
Joo ja ennenkuin kukaan kertoo, että ylä- tai alapallonivelet väljät ja siksi rengas kallellaan yläreunasta sisäänpäin, niin kerron etteivät ole juuri katsastettu tällä viikolla. Eikä tuo paljon ole kallellaan mutta hieman kuitenkin ja miellyttäisi silmää jos olisi rengas vähän pystymmässä. En ole käyttänyt vielä pyöränsuuntauksessa jotenka voi hyvinkin olla sopivasti kallellaankin rengas. Eturenkaat vain kuluu jotenkin pyöreäolkaisiksi toisin kuin takarenkaat joissa olka pysyy kulmikkaana. Ja ajotyyli on rauhallinen, ei ujella rengas kaarteessa.