Sivu 1/1

Kannen porttaus ja tekniikka

Lähetetty: 12.10.2017 10:57
Kirjoittaja hautakorpi
moro!

Juttelin koneistajan kanssa kannen porttaus tekniikasta, ja taktiikasta, jolloin hän opasti seuraavan linkin perään, käyttää itsekkin linkkiä ajoittain.

http://garage.grumpysperformance.com/in ... -help.462/

hyvää viihdettä ja infoa sadepäiväksi, siitäpä tutustumaan aiheeseen :-)

ps. besservisserit ja muut "mutu heikit", älkää kirjoittako ketjuun mitään...

ps. koska ketjulla on jo ikää, osa linkeistä ei toimi...harmi.

Re: Kannen porttaus ja tekniikka

Lähetetty: 7.11.2017 22:20
Kirjoittaja Stefa
Jotain vähän asiaakin, mutta aika turhaa tietoa noin nopeasti katsottuna. Ero on siinä, että perus jenkkikone on vielä reilusti karumpi esitys "hyvästä" mitä ladan kone. hv/cuin on vähän eri asia mitä 100 hv/l.

Mutta hyvää viihdettä kylläkin.

Re: Kannen porttaus ja tekniikka

Lähetetty: 15.1.2018 10:39
Kirjoittaja hautakorpi
lisätty allaolevat linkit alkuperäiseen ladan VFTS tekniikkaan liittyen.

Alkuperäisissä VFTS kansissa palotilaa tuettu hitsi saumoin vesitilasta päin.

katsokaa kuvia löytyy sivulta, mukana myös mäntää, kankea, venttiilikoneistoa...

harvinaista herkkua! vuosia olen yrittänyt löytää vastaavia kuvia fiat abarth 850/1000TC kansista...with no luck....Abarthin tekemät palotila ja kanava muutokset tuntuvat olevan kuvien osalta netissä hanhenhampaita....

No kuitenkin, alla vanhoja kuvia osista ja autoistakin :D

http://photo.qip.ru/users/vfts/3863334/ ... ing&page=6

http://photo.qip.ru/users/vfts/3863334/ ... ing&page=8

http://photo.qip.ru/users/vfts/3863334/ ... ing&page=4