Ensi vuoden Ladat-liian vaaleita sisustukseltaan?
Lähetetty: 14.11.2004 18:31
Löysin tanskalaisen sivuston jossa on ensi vuoden malleja.Voiko duunari näillä enää haalareissa ajaa?http://www.lada-dk.subnet.dk/
Jeps, ja ne on niitä, jotka on hylätty laaduntarkkailussa.R-J kirjoitti: Ja Suomeenhan näitä tietysti saadaan vuonna 2015 tai jotain.![]()
![]()
Ja vielä ku ottavat käyttöön HD:stä tututksi tulleen tavan, eli lähes kaikki koneen osat(ääntä myöten) patentoidaan tai mallisuojataan. Eli niitä ei saa kukaan tarvike osa valmistaja alkaa 25 vuoteen valmistamaan. Niin siihepä se sitten loppu Ladan taru edullisena kansan autonaLada-Jussi kirjoitti:ennuste olis että joskus vuosi kalinasta eli marraskuu 2005 alkaisi 2170:n tuotanto, mutta ilmeisesti pienempinä määrinä vanhan 110:n rinnalla jonnekin 2006 jonka jälkeen 2170 korvaa kokonaan vanhan. Siitä varmaan ainakin vuosi niin autoa valmistettaisiin vientiin. Eli tulisiko 2007 Suomeen? Jostain sellaisenkin vision lukenut että vientimallit varustettaisiin Chevy Nivasta tutulla Opel moottorilla ja japsi vaihteistolla (onko se nyt sit kivaa?)
Eikös toi oo ollu perinteisesti toisinpäin. Eli huonompi laatuiset pidetään kotimaanmarkkinoilla.R-J kirjoitti:Hylätty laaduntarkkailussa. Eli siis vientilaatua.
Nimenomaan.Boris kirjoitti:Eikös toi oo ollu perinteisesti toisinpäin. Eli huonompi laatuiset pidetään kotimaanmarkkinoilla.R-J kirjoitti:Hylätty laaduntarkkailussa. Eli siis vientilaatua.
Eli periaatteessa siis luokkaa Opelin ja jonku helkutin Nissanin risteytys.Lada-Jussi kirjoitti:ennuste olis että joskus vuosi kalinasta eli marraskuu 2005 alkaisi 2170:n tuotanto, mutta ilmeisesti pienempinä määrinä vanhan 110:n rinnalla jonnekin 2006 jonka jälkeen 2170 korvaa kokonaan vanhan. Siitä varmaan ainakin vuosi niin autoa valmistettaisiin vientiin. Eli tulisiko 2007 Suomeen? Jostain sellaisenkin vision lukenut että vientimallit varustettaisiin Chevy Nivasta tutulla Opel moottorilla ja japsi vaihteistolla (onko se nyt sit kivaa?)
Tuntuu vaan, että välillä tänne on tuotu myös niitä kotimaahan tarkoitettuja autoja, kun välillä noita vikoja näyttäis olevan enemmän kuin äkkiseltään osais edes kuvitella, noissa satakympeissä. Ja joillakin taas ihan asiallisia yksilöitä. Että käsitteet vientilaatu/kotimaa-laatu näyttävät vaihtelevat niin usein, että liekö tuolla alkuperäisellä ajatuksella edes toteutumismahdollisuutta.veli alexei kirjoitti:Nimenomaan.Boris kirjoitti:Eikös toi oo ollu perinteisesti toisinpäin. Eli huonompi laatuiset pidetään kotimaanmarkkinoilla.R-J kirjoitti:Hylätty laaduntarkkailussa. Eli siis vientilaatua.
No taitaa olla sit sitä liikkeellä että on ns. maanantai kappaleita liikkeellä. Ja aika paljonhan ongelmia ovat aiheuttaneet mm. noi lisälaitteet jotka eivät toimi kalliimmissakaan autoissa täällä lumen ja roudan keskellä. Ja miten ihmiset sitten huoltavat/huollatuttavat 110:ä. Jos on sama hälläväliä asenne kun ennenkin niin kyllä taitaa tää uus tekniikka olla sen kannalta herkempää hajoamaan.R-J kirjoitti:Tuntuu vaan, että välillä tänne on tuotu myös niitä kotimaahan tarkoitettuja autoja, kun välillä noita vikoja näyttäis olevan enemmän kuin äkkiseltään osais edes kuvitella, noissa satakympeissä. Ja joillakin taas ihan asiallisia yksilöitä. Että käsitteet vientilaatu/kotimaa-laatu näyttävät vaihtelevat niin usein, että liekö tuolla alkuperäisellä ajatuksella edes toteutumismahdollisuutta.veli alexei kirjoitti:Nimenomaan.Boris kirjoitti: Eikös toi oo ollu perinteisesti toisinpäin. Eli huonompi laatuiset pidetään kotimaanmarkkinoilla.